Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z zamówieniem - Światłowód

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 145
  • 254
  • 2

Problem z zamówieniem - Światłowód

Witam,

Wczoraj zamówiłem światłowód do 300 mb/s lecz nie otrzymałem do tej pory żadnego maila lub potwierdzenia dokonanego zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymałem jego numer lecz konsultanci Orange nie widzą go w systemie i twierdzą, że musi mieć początek OMNI.. . Co zrobić aby moje zamówienie zostało zrealizowane?

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 6999
  • 189

Problem z zamówieniem - Światłowód

Na Twoim miejscu poczekalbym do jutra i jesli konsultanci nic nie wiedza to zrobilbym zamowienie jeszcze raz

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 6999
  • 189

Problem z zamówieniem - Światłowód

Sprawdzales folder spam? 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 145
  • 254
  • 2

Problem z zamówieniem - Światłowód

Sprawdzałem i nic nie ma.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 6999
  • 189

Problem z zamówieniem - Światłowód

Na Twoim miejscu poczekalbym do jutra i jesli konsultanci nic nie wiedza to zrobilbym zamowienie jeszcze raz


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 145
  • 254
  • 2

Problem z zamówieniem - Światłowód

Podobno Orange przekazuje klientowi numer zamówienia do 24h. Niby dostałem numer ale pracownicy nie widzą takiego zamówienia w systemie więc rzeczywiście jutro zrobię zamówienie jeszcze raz. Post rozwiązuje. Dzięki za pomoc