Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z zamówieniem - Światłowód

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 82
  • 105
  • 1

Problem z zamówieniem - Światłowód

Witam,

Wczoraj zamówiłem światłowód do 300 mb/s lecz nie otrzymałem do tej pory żadnego maila lub potwierdzenia dokonanego zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymałem jego numer lecz konsultanci Orange nie widzą go w systemie i twierdzą, że musi mieć początek OMNI.. . Co zrobić aby moje zamówienie zostało zrealizowane?

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1437
  • 3320
  • 83

Problem z zamówieniem - Światłowód

Na Twoim miejscu poczekalbym do jutra i jesli konsultanci nic nie wiedza to zrobilbym zamowienie jeszcze raz

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1437
  • 3320
  • 83

Problem z zamówieniem - Światłowód

Sprawdzales folder spam? 

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 82
  • 105
  • 1

Problem z zamówieniem - Światłowód

Sprawdzałem i nic nie ma.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1437
  • 3320
  • 83

Problem z zamówieniem - Światłowód

Na Twoim miejscu poczekalbym do jutra i jesli konsultanci nic nie wiedza to zrobilbym zamowienie jeszcze raz

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 82
  • 105
  • 1

Problem z zamówieniem - Światłowód

Podobno Orange przekazuje klientowi numer zamówienia do 24h. Niby dostałem numer ale pracownicy nie widzą takiego zamówienia w systemie więc rzeczywiście jutro zrobię zamówienie jeszcze raz. Post rozwiązuje. Dzięki za pomoc