- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam.
Podczas wysyłania poczty z klienta Windows Live wyskakuje błąd:
Nie można wysłać wiadomości. Ustawienie dla serwera poczty wychodzącej [SMTP] może wymagać konfiguracji. Aby znaleźć ustawienia serwera dla „xxx@interia.pl”, skontaktuj się z dostawcą usługi e-mail.
Temat 'test'
Błąd serwera: 554
Odpowiedź serwera: 554 5.7.1 Przekroczono limit wyslanych wiadomosc, wiadomosc odrzucona. / Message Limit Exceeded. Rejecting.
Serwer: 'mail.orange.pl'
Identyfikator błędu w programie Poczta usługi Windows Live: 0x800CCC79
Protokół: SMTP
Port: 587
Zabezpieczenie (SSL): Tak
Dodam, że poczta przychodząca działa bez problemu.
Ustawienia poczty:
pop3;
pop3/smtp: mail.orange.pl;
port smtp: 587 (ssl zaznaczone), => zmieniałem na port 25 i 465 bez efektu
port pop3: 995 (ssl zaznaczone).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaloguj się na stronie http://poczta.orange.pl/ i zaloguj się wpisując główny adres email (nie alias jeśli używasz i hasło). I tam odhacz czarna lista w ustawieniach. Jak nie pomoże, zadzwoń w dzień roboczy najlepiej na 510800800 lub zrób zgłoszenie na zwykłym BOK http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysłaniem maila z Windows Live
U mnie działa:
poczta przychodząca POP3 ,port 110, brak zabezpieczeń
poczta wychodząca SMTP, port 587, brak zabezpieczeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysłaniem maila z Windows Live
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wysłaniem maila z Windows Live
z poziomu przeglądarki też nie moge wysłać, taka informacja wyskakuje:
Tylko jaki spam ?? jak ja maile wysyłam raz na miesiąc... Da się to jakoś wyłączyć ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaloguj się na stronie http://poczta.orange.pl/ i zaloguj się wpisując główny adres email (nie alias jeśli używasz i hasło). I tam odhacz czarna lista w ustawieniach. Jak nie pomoże, zadzwoń w dzień roboczy najlepiej na 510800800 lub zrób zgłoszenie na zwykłym BOK http://orange.pl/kontakt