- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
@xx22xx możesz próbować ponownie eskalować problem na drugą linię ponieważ pierwsza linia nie rozwiązuje problemu.
Ewentualnie zaczep rzecznika Orange na Twitterze (teraz X) albo profil Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
@toleka czy przez infolinię jestem w stanie dostać się do kogoś na drugą linię ? Bo na tą chwilę czy to na czacie czy to na info rozmawiam tylko z konsultantami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
Nie jestem przekonany czy druga linia pracuje na słuchawkach, można się zapytać o taką możliwość lub zaznaczyć na pierwszej linii co już zostało wykonane i że nie przyniosło skutku - żeby nie robić ciągle tego samego i oczekiwać że wynik będzie inny i żeby skierowali to wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
To technik przekazuje taska dalej, jeżeli uzna, że w jego zakresie nie ma nic do zrobienia.
Problem leży w tym, że ty próbujesz reklamować jakieś głupoty (z punktu widzenia Technika). Technicy nie do końca rozumieją czym są punkty stuku sieci itp. Często to są ludzie po prostu z ulicy. Oni rozumieją tylko tyle, że masz szybki transfer, lub nie masz. I to właśnie zgłaszaj. Mniej więcej tak: Wczoraj od godziny 22;05 do 22:30 mój transfer wynosił 2Mb/s. Generalnie transfer ciągu dnia wynosi 300Mb/s a w godzinach wieczornych spada do wartości poniżej 2Mb. Sytuacja się powtarza każdego wieczoru.
Coś takiego zrozumieją i pewnie skierują zadanie do innej instancji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
@atlas_cudowja rozumiem, że technik jak przyjedzie to ma swój jakiś zakres pracy. Tylko, że problem jest taki że te transfery są przez całe dni i noce. Wczoraj/dzisiaj siedząc o 3:00 w nocy robiłem z ciekawości test i to samo max 2MB/s. Testy do poszczególnych serwerów również padaka. Chciałbym choćby porozmawiać z kimś co ma jakieś dostępy aby również sprawdził na czym polega problem. Tu mam jedynie przyjście technika który puszcza speed testa do serwera 0 km jest OK a jak już mu pokazuję do Orange Świnoujście Kraków, Łódź, Szczecin nawet na Frankfurt i na Orange Francja, że jest padaka to Technik stwierdza, że on nic nie może zrobić i mam reklamować do serwisantów infrastruktury Orange bo to ich rola. Koło się zamyka, bo ja składam kolejne reklamacja, a oni co chwilę przysyłają technika z który może tylko Router wymienić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
To faktycznie masz pecha do techników 🙂 Znasz kogoś z sąsiedztwa, kto ma Neostradę i macie net z tego samego źródełka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z szybkością pobierania plików
@xx22xx masz wykonać certyfikowany test i pokazać że masz niski transfer. Taki dokument możesz wysłać jako reklamację że usługa nie spełnia zapisów w umowie. Sytuacja musi się często powtarzać o różnych porach dnia i nocy. To że masz słaby transfer gdzieś na Madagaskar czy do Zanzibaru ich nie interesuje. Żadnej drugiej linii nie ma. Zlecenie trafia do firmy utrzymaniowej i zajmuje się nim technik. Ewentualnie może zostać przekierowane do grupy technicznej z samego Orange jeśli jest problem stacyjny. Jeśli monter ma prawidłowe odczyty z linii i prawidłowy transfer to nikt z tym więcej nie będzie nic robił bo nie ma ku temu podstaw.
- « Poprzedni
- Następny »