- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, ponad dwa tygodnie temu dzwoniłem na infolinię Orange z powodu bardzo obniżonej prędkości pobierania i wysyłania (Obniżyła się o ponad 4Mb). Na infolinii dowiedziałem się, że problem jest na linii i zostanie naprawiony w ciągu tygodnia. Jest już ponad tydzień po czasie "naprawy" a prędkość dalej taka sama. Zamiast 0.4-0.7MB/s mam 0.03-0.1MB/s... Jest to już bardzo uciążliwe, ponieważ aktualnie muszę pobierać co chwile różne aplikacje i dodatki. Da się coś zrobić z tym? Czy infolinia pomoże, czy dalej będzie tak samo. Już informacja miała być przekazana do techników ale dalej to samo...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie zrób, poprzez czat czy telefonicznie, innej drogi nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgłoszenie zrób, poprzez czat czy telefonicznie, innej drogi nie ma.