Problem z połączeniem Funbox 2.0 z linią ADSL – jak rozwiązać?

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 20
  • 0

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

Napisałem na czacie o tej sprawie i oni też za bardzo nie wiedzą czy jest to wina Funboxa, czy linii telefonicznej. Ale awaria jest zgłoszona, do 48 godzin mają przyjechać i sprawdzić linię, a potem może też router. Ciekawi mnie tylko jaka jest granica pomiędzy winą Orange a moją, bo od tego zależy nałożenie 129 zł opłaty.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64167
  • 825

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

@FourBuzzard  Jest. Jeśli uszkodzenie liniowe poza Twoim domem, to bez opłaty. Jeśli uszkodzoną instalacja domowa, mogą obciążyć. Jeśli modem nie jestt uszkodzony mechanicznie, to technik to stwierdza i wymieniasz za darmo w salonie. To też bez obciążenia.

Jeśli technik będzie miał modem i wymieni, to już się musisz upewnić, bo czasem mogą wrzucić opłatę 

Generalnie usterki nie spowodowane umyślnym uszkodzeniem sieci domowej są bezpłatnie usuwane 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12100
  • 74

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

Jest jeszcze 3 opcja, którą osobiście doświadczyłem. Kiedyś budowaliśmy ogrodzenie i pan koparką uszkodził kabel. Oczywiście musiałem pokryć koszt naprawy. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 472
  • 2782
  • 0

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

U mnie kret przerwał kabel do domofonu, kabla z Orange nie ruszył bo na szczęście był głębiej ale gdyby to... kogo by obciążyli za naprawę?


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12100
  • 74

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

 


@bluesmanniakinapisał(-a)

 .. kogo by obciążyli za naprawę?


 Moim zdaniem WWF 🙂


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1846
  • 2682
  • 109

Problem z połączeniem Funbox 2.0 z linią ADSL – jak rozwiązać?

Jeżeli to kabel od słupka/słupa/szafy do gniazdka to profesjonalista moim zdaniem powinien rozpisać tak zlecenie by było bezpłatne - kabel w wielu sytuacjach jest własnością operatora. Jeżeli to kwestia instalacji wewnętrznej to już różnie może być, kwestia samej sytuacji. Orange to opisuje w tym miejscu https://www.orange.pl/omnibook/asysta-techniczna


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2996
  • 11188
  • 65

Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL

Wszystko co jest do gniazdka należy do operatora i oczywiście modem lub jakiś dekoder zależy od rodzaju usługi. Jeśli klient sam sobie uszkodzi kabel w ogrodzie to teoretycznie może zostać obciążony kosztami. Najczęściej jednak monterzy nie są aż tak bezwzględni. Wszystko zależy od postawy klienta.