- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
Napisałem na czacie o tej sprawie i oni też za bardzo nie wiedzą czy jest to wina Funboxa, czy linii telefonicznej. Ale awaria jest zgłoszona, do 48 godzin mają przyjechać i sprawdzić linię, a potem może też router. Ciekawi mnie tylko jaka jest granica pomiędzy winą Orange a moją, bo od tego zależy nałożenie 129 zł opłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
@FourBuzzard Jest. Jeśli uszkodzenie liniowe poza Twoim domem, to bez opłaty. Jeśli uszkodzoną instalacja domowa, mogą obciążyć. Jeśli modem nie jestt uszkodzony mechanicznie, to technik to stwierdza i wymieniasz za darmo w salonie. To też bez obciążenia.
Jeśli technik będzie miał modem i wymieni, to już się musisz upewnić, bo czasem mogą wrzucić opłatę
Generalnie usterki nie spowodowane umyślnym uszkodzeniem sieci domowej są bezpłatnie usuwane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
Jest jeszcze 3 opcja, którą osobiście doświadczyłem. Kiedyś budowaliśmy ogrodzenie i pan koparką uszkodził kabel. Oczywiście musiałem pokryć koszt naprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
U mnie kret przerwał kabel do domofonu, kabla z Orange nie ruszył bo na szczęście był głębiej ale gdyby to... kogo by obciążyli za naprawę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli to kabel od słupka/słupa/szafy do gniazdka to profesjonalista moim zdaniem powinien rozpisać tak zlecenie by było bezpłatne - kabel w wielu sytuacjach jest własnością operatora. Jeżeli to kwestia instalacji wewnętrznej to już różnie może być, kwestia samej sytuacji. Orange to opisuje w tym miejscu https://www.orange.pl/omnibook/asysta-techniczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 2.0 nie łączy się z linią ADSL
Wszystko co jest do gniazdka należy do operatora i oczywiście modem lub jakiś dekoder zależy od rodzaju usługi. Jeśli klient sam sobie uszkodzi kabel w ogrodzie to teoretycznie może zostać obciążony kosztami. Najczęściej jednak monterzy nie są aż tak bezwzględni. Wszystko zależy od postawy klienta.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »