21-10-2017
00:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
00:03
Problem z neostradą🆘
@Piotrekk85Tych już zwolnili a pozostawili co nic nie wiedza .
21-10-2017
00:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
00:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
00:09
Problem z neostradą🆘
@Piotrekk85Czy chcesz 15 odpowiedzi z działu reklamacji na PW
21-10-2017
00:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
00:24
Problem z neostradą🆘
I coś to zmieni? Pisz reklamację i do UKE. Ważne jest to co podajesz w opisie zgłoszenia.
21-10-2017
09:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
09:47
Problem z neostradą🆘
@Piotrekk85A od czego jest rzecznik Orange który odpisuje w takim samym stylu jak dział reklamacji. Czyli bazują na wpisach techników.
21-10-2017
10:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
10:00
Problem z neostradą🆘
Widocznie na dany moment takie są informacje. Poza tym ważne jest to co podajesz w zgłoszeniu. A problem jest "trudny".
21-10-2017
10:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
10:23
Problem z neostradą🆘
Tu możesz zobaczyć jak było to po ostatniej naprawie.
A teraz
21-10-2017
10:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
10:39
Problem z neostradą🆘
@Anonim nie wiem już czasem co chcesz osiągnąć. Siedzisz tu długo na NO, jak i na forum pomocy technicznej. Orange w umowie gwarantuje tylko profil synchro. I masz w widełkach. Reszta screenów pokazuje, że jest coś złego ale nigdzie nie masz wpisanych zakresów w umowie. Co innego, jeśli słabe parametry przekładają się na rozłączanie co kilka minut. Tu warto zgłaszać/reklamować na BOK. Jeśli oczekujesz, że w Orange się coś zmieni, to był sporo klientów pozostało bez żadnej usługi.
21-10-2017
11:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
11:40
Problem z neostradą🆘
Jak sprawdzają tylko, że router się zapina, zgodnie z umowa a reszta parametrów ich nie interesuje to, po co wysyłamy do zgłoszenia załączniki. To wiem, że parametry są zgodne z umową, czyli 20 do 80.
21-10-2017
18:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2017
18:32
Problem z neostradą🆘
Może się wyżej zepnie jak nie będzie błędów.