14-03-2019
13:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-03-2019
13:05
Problem z internetem.
Witam,
Od prawie tygodnia mam niedziałającą linię stacjonarną - nie działa telefon i neostrada. Pierwsze zgłoszenie problemu było 8.03.2019 następne 11.03 gdzie zostało zamknięte z piękną odpowiedzią "zrealizowane" oraz następne 12.03.2019. Mamy 14.03 i nic się z tym nie dzieje, nikt nic z tym nie robi. W jaki sposób można to eskalować, bo już mi się nie chce dzwonić na infolinię, bo poza otwarciem kolejnego zgłoszenia nic to nie daje.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
14-03-2019
13:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-03-2019
13:22
Problem z internetem.
Witaj, na forum niestety nikt nie będzie w stanie udzielić informacji na temat etapu realizacji Twojego zgłoszenia. Polecam skontaktować się z BOK przy udziale czatu z doradcą - www.orange.pl/kontakt