Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 13:41
Witam
na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.
Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać
I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.
I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.
Z góry dzięki za odpowiedź.
24-02-2017 13:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:
Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 14:01
Witam
Risto89 napisał(-a):
I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.
I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zacznę od tyłu...reklamację możesz złożyć na Mój Orange lub przez maila "bok@orange.pl ...Śmiało to mozesz zrobić, lecz raczej po usunięciu awarii...
Risto89 napisał(-a):Witam
na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.
Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać
Twój wpis jest zrozumiały. Spokojnie. Niestety musisz uzbroić się w cierpliwość. Usuwanie awarii to zawiły proces. Dany monter musi przyjąć zgłoszenie które dochodzi do działu technicznego, a z tym bywa różnie. Ja bym osobiście nie odpuszczał. Jeżeli stwierdzono uszkodzenie medium usterka powinna być usunięta jak najszybciej a to kolejna rzecz z którą różnie bywa...Ja osobiście na podłączenie multirooma czekałem ponad trzy tygodnie, gdzie monter skwitkował to ze są "zgrzyty" na poziomie BOK - Dział Techniczny...Ja wnioskuję problemy z komunikacją miedzy działami...
Out do odwołania...
24-02-2017 14:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 14:08
Dzięki!
Też zaczynam myśleć, że główny problem leży na łączności biuro obsługi - technicy. A odpuszczać nie zamierzam Jednak dużo pracuję w domu i dostęp do sieci jest mi potrzebny, a taka długa przerwa nie jest mi na rękę.
24-02-2017 14:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 14:13
Zawsze pozostaje alternatywa. Udostępnienie internetu z telefonu i podczas składania reklamacji warto o tym wspomnieć. Trzy lata temu, dostałem w ramach rekompęsaty pakiet dodatkowego internetu na telefon i wyzerowanie "nabitych" dodatkowych, płatnych GB wykorzystywanych podczas awarii. Uszkodzona była linia neostrady przez ponad tydzień. Wszystko zależy jak do tego podejdzie dział reklamacji
Out do odwołania...
24-02-2017 14:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 14:14
Nawet o tym nie pomyślałem!
Jakby się dało to bym Ci podał piwo w ramach podziękowań za świetny pomysł
24-02-2017 14:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Problem z internetem i obsługą techniczną
24-02-2017 14:17
Hehe, spoko Podpowiem, ze nigdy w pismach reklamacyjnych nie używam słowa "proszę", a tylko "żądam"
Znajac swoje prawa trzeba czasmi z "grubej rury"
Out do odwołania...
24-02-2017 14:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś