Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem i obsługą techniczną


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z internetem i obsługą techniczną

Witam

 

na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z  zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.

Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać 🙂

I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.

I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.

Z góry dzięki za odpowiedź. 

5 ODPOW. 5

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z internetem i obsługą techniczną

Witam

 


Risto89 napisał(-a):

 

I tu pojawia się pytanie, czy jest możlwiość skontaktowania się, z obsługą techniczną w celu otrzymania konkretnej - wiążącej odpowiedzi - kiedy nastąpi naprawa połączenia.

I w jaki sposób mogę złożyć reklamację, w celu obniżenia faktury za usługi kiedy to nie była świadczona z powodu ww. awarii. Jak również pomniejszenia faktury telefonicznej za koszty poniesione z rozmowami z biurem obsługi - swoją drogą trochę komiczne jest płacenie za połączenie z biurem obsługi własnego operatora.

Z góry dzięki za odpowiedź. 


Zacznę od tyłu...reklamację możesz złożyć na Mój Orange lub przez maila "bok@orange.pl ...Śmiało to mozesz zrobić, lecz raczej po usunięciu awarii...


Risto89 napisał(-a):

Witam

 

na początku przybliżę problem. Od wtorku 14.02, na routerze zabłysnęła czerwona diodka, również na urządzeniu z podpiętym światłowodem zapaliła się ciągłym światłem czerwona dioda. (posiadam livebox 2.0), po pierwszym zgłoszeniu do biura obsługi odzew był błyskawiczny i następnego dnia zjawił się technik, który stwierdził że uszkodzony jest światłowód i trzeba go wymienić. I od tamtego dnia zaczynają się schody, 16.02 miał pojawić się technik w celu wymiany kabla, i niestety cisza. W biurze obsługi stwierdzono że owszem zgłoszono awarię, jednak nikt nie "przyklepał" zlecenia i dopiero po telefonie dostałem informację że ktoś się pojawi, miało to mieć miejsce 16.02, dzwonił owszem do mnie technik z  zapewnieniem że przyjedzie ekipa w piątek 17.02, pomiędzy 16, a 20. Niestety nikt się nie zjawił i nie poinformował mnie o tym fakcie. Kolejny telefon, następnego dnia, do biura obsługi i stwierdzono "wydłużenie czasu naprawy" do 22.02, 21.02 dostałem telefon od obsługi technicznej że następnego dnia tj. 22 pojawi się obsługa i naprawią problem - no i niestety znowu mimo zapewnień nikt się nie zjawił, i po ponownym telefonie do biura obsługi dowiedziałem się że termin został przesunięty, tym razem do 04.03.

Trochę zawile, ale starałem się wszystko opisać 🙂

 


Twój wpis jest zrozumiały. Spokojnie. Niestety musisz uzbroić się w cierpliwość. Usuwanie awarii to zawiły proces. Dany monter musi przyjąć zgłoszenie które dochodzi do działu technicznego, a z tym bywa różnie. Ja bym osobiście nie odpuszczał. Jeżeli stwierdzono uszkodzenie medium usterka powinna być usunięta jak najszybciej a to kolejna rzecz z którą różnie bywa...Ja osobiście na podłączenie multirooma czekałem ponad trzy tygodnie, gdzie monter skwitkował to ze są "zgrzyty" na poziomie BOK - Dział Techniczny...Ja wnioskuję problemy z komunikacją miedzy działami...

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z internetem i obsługą techniczną

Dzięki!

Też zaczynam myśleć, że główny problem leży na łączności biuro obsługi  - technicy. A odpuszczać nie zamierzam 🙂 Jednak dużo pracuję w domu i dostęp do sieci jest mi potrzebny, a taka długa przerwa nie jest mi na rękę. 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z internetem i obsługą techniczną

Zawsze pozostaje alternatywa. Udostępnienie internetu z telefonu i podczas składania reklamacji warto o tym wspomnieć. Trzy lata temu, dostałem w ramach rekompęsaty pakiet dodatkowego internetu na telefon i wyzerowanie "nabitych" dodatkowych, płatnych GB wykorzystywanych podczas awarii. Uszkodzona była linia neostrady przez ponad tydzień. Wszystko zależy jak do tego podejdzie dział reklamacji 🙂


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z internetem i obsługą techniczną

Nawet o tym nie pomyślałem! 

Jakby się dało to bym Ci podał piwo w ramach podziękowań za świetny pomysł 😉


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z internetem i obsługą techniczną

Hehe, spoko 🙂 Podpowiem, ze nigdy w pismach reklamacyjnych nie używam słowa "proszę", a tylko "żądam" 🙂 Znajac swoje prawa trzeba czasmi z "grubej rury" 🙂