- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z interentem - rozłączona linia DSL
Witam, od kilku tygodni mam ten sam problem z internetem. Wifi działa, natomiast internet nie (tak samo telefon stacjonarny oraz telewizja).
Po zalogowaniu na stronie http://192.168.1.1 pojawia się komunikat : Linia rozłączona / albo Brak synchronizacji linii dsl .
Co mam zrobić, zgłaszane było na infolinii kilkanaście razy, na chwilę internet wrócił więc zamykają zgłoszenie, później znów nie ma. I tak w kółko od miesiąca. Mam neostradę do 80 mb, funbox 2.0. Dioda dsl mruga na zielono, dioda @Internet nie świeci w ogóle. Wszystkie kable są dobrze podłączone - internet momentami działa, np. wczoraj cały dzień brak, a koło 22-giej internet wrócił, dziś cały dzień nie ma.
Dostałam info, że technicy wykonywali jakieś naprawy na linii, technik robił również rekonfigurację portu, natomiast w domu techników nie było.
W czym problem, proszę o pomoc...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z interentem - rozłączona linia DSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z interentem - rozłączona linia DSL
Witam, modem może pada, spróbuj zrestartować, jeśli nie pomoże, to może, być też wina stabilności linii wtedy polecam kontakt z Orange technikiem na infolinii lub czacie dane w linku.
https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z interentem - rozłączona linia DSL
Cześć,
gdzieś mi twój post umknął... Według mnie masz problem z linią. Ciekawe jak odpisywano Twoje zgłoszenie u operatora? Napisz o stanie sprawy na dziś, proszę...