- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
Witam. Posiadam Neostradę do 80mb/s już od ponad roku. Ostatnio (kilka dni temu) zauważyłem, spadek prędkości internetu tzn. miałem około 40mb/s pobieranie i STAŁE 5mb/s wysyłania. Spokojnie mogłem udostępniać swoją rozgrywkę w 720p(HD). Niestety aktualnie mam stałe 25mb/s pobierania i 2mb/s wysyłania. Próbowałem się kontaktować z doradcą przez aplikację Mój Orange, ale cały czas odsyłają wiadomość, że doradcy są zajęci. Cóż zrobić? Zadzwonić telefonicznie i tracić pieniądze i nerwy czy pójść do salonu?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
Właśnie bot na linii cały czas odopowiada, że doradcy są zajęci, a próbowałem od kilku dni rano, w południe oraz po południu kontaktować się i cały czas to samo. To poczekam jeszcze kilka dni i ewentualnie zadzwonię. Dziękuję i pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
Tak, stwierdzili, że wszystko jest w porządku, ale jeśli chcę zgłosić usterkę proszę kliknąć dalej, a jak kliknę dalej, to odsyłają do aplikacji Mój Orange by przez to się kontaktować i wtedy jest to, że doradcy są zajęci, inaczej mówiąc koło zamknięte...
@Edit:
Tutaj widać, że prędkość cały czas taka sama. 25mb/s pobierania i 2mb/s wysyłania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
@LezziorCzyli masz prędkość zgodna z umowa wiec technicy Ci tego nie poprawia chyba że nie będzie synchronizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą
Nie odpinaleś np. kilkukrotnie modemu z prądu czasami ?
Jesli nie, to nic nie zrobisz jest jak jest, niestety wszystko jest zgodnie z umową,
Mozliwe ze z czasem predkość sie poprawi, od taki urok VDSL'a.
Jesli miales wczesniej synchro na 40Mbps to tez u Ciebie nie za dobrze z parametrami lini.