Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Neostradą


Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z Neostradą

Witam. Posiadam Neostradę do 80mb/s już od ponad roku. Ostatnio (kilka dni temu) zauważyłem, spadek prędkości internetu tzn. miałem około 40mb/s pobieranie i STAŁE 5mb/s wysyłania. Spokojnie mogłem udostępniać swoją rozgrywkę w 720p(HD). Niestety aktualnie mam stałe 25mb/s pobierania i 2mb/s wysyłania. Próbowałem się kontaktować z doradcą przez aplikację Mój Orange, ale cały czas odsyłają wiadomość, że doradcy są zajęci. Cóż zrobić? Zadzwonić telefonicznie i tracić pieniądze i nerwy czy pójść do salonu?
Pozdrawiam.

6 ODPOW. 6

Poziom 40, Guru *****
  • 31534
  • 30429
  • 1336

Problem z Neostradą

W salonie będzie to samo. Jest sezon "burzowy" i trzeba cierpliwości. Ew zostaje bot na czacie lub automat na infolinii.

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z Neostradą

Właśnie bot na linii cały czas odopowiada, że doradcy są zajęci, a próbowałem od kilku dni rano, w południe oraz po południu kontaktować się i cały czas to samo. To poczekam jeszcze kilka dni i ewentualnie zadzwonię. Dziękuję i pozdrawiam.


Poziom 40, Guru *****
  • 31534
  • 30429
  • 1336

Problem z Neostradą

A masz Messengera? Jest automat do awarii Neostrady

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z Neostradą

Tak, stwierdzili, że wszystko jest w porządku, ale jeśli chcę zgłosić usterkę proszę kliknąć dalej, a jak kliknę dalej, to odsyłają do aplikacji Mój Orange by przez to się kontaktować i wtedy jest to, że doradcy są zajęci, inaczej mówiąc koło zamknięte...

@Edit:

Tutaj widać, że prędkość cały czas taka sama. 25mb/s pobierania i 2mb/s wysyłania.
xd.png

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Neostradą

@LezziorCzyli masz prędkość zgodna z umowa wiec technicy Ci tego nie poprawia chyba że nie będzie synchronizacji.


Poziom 18, Komentator
  • 123
  • 103
  • 0

Problem z Neostradą

Nie odpinaleś np. kilkukrotnie modemu z prądu czasami ? 

Jesli nie, to nic nie zrobisz jest jak jest, niestety wszystko jest zgodnie z umową, 

Mozliwe ze z czasem predkość sie poprawi, od taki urok VDSL'a.

Jesli miales wczesniej synchro na 40Mbps to tez u Ciebie nie za dobrze z parametrami lini.