3
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
20-06-2018 18:53
Tak, stwierdzili, że wszystko jest w porządku, ale jeśli chcę zgłosić usterkę proszę kliknąć dalej, a jak kliknę dalej, to odsyłają do aplikacji Mój Orange by przez to się kontaktować i wtedy jest to, że doradcy są zajęci, inaczej mówiąc koło zamknięte...@ [...]
20-06-2018 18:49
Właśnie bot na linii cały czas odopowiada, że doradcy są zajęci, a próbowałem od kilku dni rano, w południe oraz po południu kontaktować się i cały czas to samo. To poczekam jeszcze kilka dni i ewentualnie zadzwonię. Dziękuję i pozdrawiam.
20-06-2018 18:44
Witam. Posiadam Neostradę do 80mb/s już od ponad roku. Ostatnio (kilka dni temu) zauważyłem, spadek prędkości internetu tzn. miałem około 40mb/s pobieranie i STAŁE 5mb/s wysyłania. Spokojnie mogłem udostępniać swoją rozgrywkę w 720p(HD). Niestety aktualnie [...]