- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
Witam,
W zeszłym tygodniu zmieniłem ofertę internetu z DSL na Neostrada i mocno tego żałuję. Od tego czasu zaczęły się problemy. Internet chodzi bardzo wolno. Po kontakcie z infolinią otrzymałem informację o tym, że może to być problem antywirusa i firewall (wcześniej nie było tego problemu). Odinstalowałem antywirusa, problem pozostał. Ponadto taka sama sytuacja jest na innych komputerach, tabletach i telefonach, które korzystają z wifi na różnych oprogramowaniach. Ikona internetu na pasku jest średnio raz na parę minut zaznaczona żółtym wykrzyknikiem z komunikatem: "No Internet access". Wtedy po otworzeniu danej strony widnieje komunikat: "Brak internetu" lub "Ta witryna jest nieosiągalna". Po chwili internet "wraca", chociaż strony ładują się wolno trzeba odświeżać po kilka razy żeby załadowały się grafiki i treść była poprawnie sformatowana. Skorzystałem z porad w innym temacie i zaznaczyłem "Wymuś połączenie IPv4" w opcjach otrzymanego od Orange Liveboxa, niestety nic to nie dało. Proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
Od kilku dni jestem na Neostradzie, wymieniono router na Livebox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
Proszę:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
@drahman Proszę wejdź w Zaawansowane, Połączenie z Internetem i sprawdź czy w loginie do Neostrady masz /ipv6. Jeżeli tak, to usuń ten dopisek. Na końcu ma zostać samo xxxx@neostrada.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
Jak już wcześniej napisałem, zaznaczyłem wymuś ipv4, ale też bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
Tak wyglądają przykładowe strony po "załadowaniu":
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
@drahman Proponuję kompletnie wyczyścić dane przeglądarki. Zdarza się tak, że pewne dane są ładowane z cache i po zmianie routera mogą być takie kwiatki jak u Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą po zmianie oferty
A tak przez większość czasu:
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »