- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Posiadam u siebie w domu internet Neostrada do 10 Mb/s.
Założona była ona już kilka lat temu i zostałem poinformowany o tym, że prawdopodobnie nie będę miał pełnej prędkości.
Na początku wynosiła ona około 350 kB/s. Z czasem powoli spadała i ostatecznie było to około 270 kB/s.
Przez ostatnie burze prędkość spadła do 1.6 Mb/s.
Gdy zgłosiłem ten problem na Mój Orange, po 3-4 dniach prędkość skoczyła do ok. 400 kB/s, a czasem nawet do ponad 500 kB/s. Ale teraz znów często skacze i nie osiąga nawet 270 Kb/s. Dzieje się tak bardzo często.
Jeśli prędkość wyniosła ponad 500 kB/s to nie dałoby się czegoś zrobić by taka została?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konrad5558 napisał(-a):No ok. A czym mogą być spowodowane te spadki? Jednego dnia mam około 425 kB/s, a kolejnego 250 kB/s. Czy po prostu jest takie łącze i nic z tym nie zrobię?
@konrad5558 Linia jest stara i spora odległość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
@konrad5558 pokaż statystyki DSL to zobaczymy co jest nie tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
@konrad5558 Wszystko masz Ok zgodna z umową od 1MB DO 10Mb nic nie zrobisz z tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
No ok. A czym mogą być spowodowane te spadki? Jednego dnia mam około 425 kB/s, a kolejnego 250 kB/s. Czy po prostu jest takie łącze i nic z tym nie zrobię?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
konrad5558 napisał(-a):No ok. A czym mogą być spowodowane te spadki? Jednego dnia mam około 425 kB/s, a kolejnego 250 kB/s. Czy po prostu jest takie łącze i nic z tym nie zrobię?
@konrad5558 Linia jest stara i spora odległość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
Spadki są spowodowane niestabilnością DLM stwierdza, że trzeba przyciąć no i przycina.
Czy prędkość sama się podnosi po jakimś czasie? Na obrazku widać, że jest spory zapas na marginesie, jeśli to się utrzymuje i niema za dużo błędów to się powinna sama prędkość podnieść. Jak są burze to DLM-y tną. Jest jeszcze kwestia jak to jest poustawiane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
@jaryn Podnosi się, ale na 1-2 dni i potem znów spada. A czasami jak spadnie to już tak zostaje na dłuższy czas. I jak już pisałem, raz prędkość się podniosła do 500 kB/s, i zaczęła spadać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Neostradą 10 Mb/s
Przy tym tłumieniu to 4000 prędkość powinna być, ale jeszcze kwestia ilości błędów.
DLM na bieżąco bada i ustala, tylko po spadku to trzeba czekać na ponowny wzrost. Nieraz to może i długo zaniżać prędkość. Osoba z Orange mogła by być na forum i takie rzeczy tłumaczyć. Ja wiem jak to u mnie działa. Routery często nie pokazują rzeczywistego tłumienia według wskazań miernika u mnie tp-link pokazuje teraz 41,5db według techników i ich pomiarów tłumienie jest 47db. to jest znaczna rozbieżność. Teraz wstawiając to w kalkulator mamy znaczną różnicę w prędkości.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »