Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 16
  • 37
  • 0

Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem: wczoraj byli u mnie technicy, którzy zamontowali mi Internet światłowodowy Orange (wcześniej miałem z T-mobile). Podłączyli Funboxa 6 i dekoder telewizyjny. Tylko ja głupi zamiast im kazać sprawdzić, czy wszystko gra, to podziękowałem i odprowadziłem do samochodu. I potem zaczęły się schody - mam w domu jeszcze multiroom Canal+ (dekoder główny wpięty do routera Orange oraz dwa dekodery dodatkowe łączące się  przez WiFi). No i problem w tym, że za cholerę nie mogę połączyć tych dodatkowych dekoderów z dekoderem głównym. "Widzą" sieć Orange, w której jest dekoder główny, ale po wpisywaniu hasła, połączenie się nie udaje. Co jest grane? Wie ktoś? Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Dodam, że gdy ponownie włączyłem router T-mobile (umowa jeszcze jest ważna) to dekodery odbierają jak gdyby nigdy nic 😞

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8672
  • 35079
  • 293

Pomógł restart i wpisanie poprawnego hasła.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

21 ODPOW. 21

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12098
  • 74

Raczej techników nie interesuje to czy się twoje dekodery widzą się w sieci.  One są połączone przez wifi?  Jak wygląda twoja sieć domowa?

• 16
  • 37
  • 0

Tak, są połączone przez wifi. Znaczy próbuję je połączyć przez wifi, ale się nie udaje. A co konkretnie masz na myśli, mówiąc jak wygląda moja sieć domowa? Jest sieć Orange światłowód i do niej podłączony jest dekoder główny (z Canal+). No i tak jak w przypadku T-mobile próbowałem połączyć do niej dwa dodatkowe dekodery, ale ciągle odrzuca próbę połączenia. Wpisywałem też nr IP widniejące na dekoderze głównym i to samo.

• 2842
  • 12098
  • 74

A te dekodery obsługują sieć 5Ghz? Jeżeli nie to po prostu rozdziel sieci na 2.4 i 5Ghz. Podłącz dekoder do sieci 2.4.