- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem: wczoraj byli u mnie technicy, którzy zamontowali mi Internet światłowodowy Orange (wcześniej miałem z T-mobile). Podłączyli Funboxa 6 i dekoder telewizyjny. Tylko ja głupi zamiast im kazać sprawdzić, czy wszystko gra, to podziękowałem i odprowadziłem do samochodu. I potem zaczęły się schody - mam w domu jeszcze multiroom Canal+ (dekoder główny wpięty do routera Orange oraz dwa dekodery dodatkowe łączące się przez WiFi). No i problem w tym, że za cholerę nie mogę połączyć tych dodatkowych dekoderów z dekoderem głównym. "Widzą" sieć Orange, w której jest dekoder główny, ale po wpisywaniu hasła, połączenie się nie udaje. Co jest grane? Wie ktoś? Jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Dodam, że gdy ponownie włączyłem router T-mobile (umowa jeszcze jest ważna) to dekodery odbierają jak gdyby nigdy nic 😞
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funboxem 6 i multiroom Canal+
Raczej techników nie interesuje to czy się twoje dekodery widzą się w sieci. One są połączone przez wifi? Jak wygląda twoja sieć domowa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, są połączone przez wifi. Znaczy próbuję je połączyć przez wifi, ale się nie udaje. A co konkretnie masz na myśli, mówiąc jak wygląda moja sieć domowa? Jest sieć Orange światłowód i do niej podłączony jest dekoder główny (z Canal+). No i tak jak w przypadku T-mobile próbowałem połączyć do niej dwa dodatkowe dekodery, ale ciągle odrzuca próbę połączenia. Wpisywałem też nr IP widniejące na dekoderze głównym i to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka