- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
Czytam ten wątek i znowu mam wątpliwości co do intencji Orange. W mojej firmie zgłosiłem awarię internetu, technicy po 2 dniach przyszli, popatrzyli na router, DGT, skrzywili się i fachowo poradzili zmianę routera.
Nie zaglądali w menu, tylko wymiana, jakby ten DGT był trędowaty. Wymiana na router od Orange. Jakby DGT był od ruskich. Nie naprawili, opłatę naliczyli. A problem był banalny, po każdej awarii router się resetował.Wystarczyło wpisać logi i Hasło. I chodzi do dzisiaj. I po WiFi nie brzęczy. Tak mi chodzi po głowie pytanie do paru ludzi , będących blisko Orange: @Piotrekk85, czy może wiesz, czy Orange planuje pobierać opłaty za wejście do swoich salonów firmowych? To może tak samo pomóc w obsłudze klientów jak płatny kontakt z BOK przy zgłaszaniu awarii. Bo co jeszcze zostało bezpłatne w Orange? Chyba tylko pisanie na tym forum. Chociaż, jakaś forma cenzury musi być. Prawda @Artur?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
@Anonim Tak wystawiali mi kilka za płatna asystę za 39zł pokwitowanie bez mojego podpisu i było doliczane do faktury ale później było cofane chyba wiesz dlaczego?
a możesz napisać dla czego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
Ale mam nadzieję, że większość ludzi potrafi zrozumieć argumentację: wzywasz bez powodu płacisz; opłata nie dotyczy zgłoszenie usterki. Po to Orange promuje swój sprzęt by ograniczać koszty. Podobne opłaty stosuje większość operatorów stacjonarnych w Polsce jak Inea, Vectra czy UPC. Tylko w Orange jest najgłośniej, bo najwięcej problemów jest na ADSL gdzie większość osób nie chce płacić 10 zł miesięcznie za router od Orange, a woli mieć coś swojego byle jakiego za 100 zł. A potem są problemy aby zdiagnozować usterkę: czy jest po stronie linii "do gniazdka", po stronie linii "za gniazdkiem" czy po stronie routera.
@Anonim: sprawdź pozycję na fakturzę. Jeśli 39zł jest za asystę, to bez podpisu nie powinni. Jak za "niezasadne wezwanie technika", to nie musi być pokwitowania. Zawsze można reklamować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
@Piotrekk85o ile się nie mylę router DGT był standardowym routerem w sieci Orange i instalowany u klientów. Nie pamiętasz tego?
Rozumiem, że Sagem to router marzeń każdego internauty. Pogratulować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
@Piotrekk85Od którego roku uruchomiania Neostrady czy to jakaś nowa usługa ?
@Kierus57Router DGT był od TP.SA a nie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
@Anonim: o co pytasz dokładnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
@Piotrekk85Opłatna asystę od kiedy ona weszła w Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prędkość Neostrada VDSL 80Mb/s
vdsl2 napisał(-a):@Piotrekk85Od którego roku uruchomiania Neostrady czy to jakaś nowa usługa ?
@Kierus57Router DGT był od TP.SA a nie Orange
A to klienci TP SA to już nie klienci Orange? Chyba przegapiłem moment wykupu przez Orange akcji TP SA.
Płynnie Orange przejął klientów TP SA. Czy jako dawny klient TP SA jestem Klientem gorszego sortu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś