- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
Problemem duże skoki pingu około 5 sek i tak co mniej więcej pół minuty, ktoś coś podpowie doradzi poniżej screeny
_________________
* Przeniesione z działu Modemy i rutery – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
@mbx9393 we własnym zakresie proponuję sprawdzić jakość połączeń po kabelku RJ-11 od gniazdka telefonicznego do routera, najlepiej, jak by było połączenie bezpośrednie. Jeżeli to takim zabiegu dalej będą występowały skoki pingu, czy zrywanie połączenia, to bez kontaktu z infolinią się nie obędzie. Dorze, jak by technik sprawdził centralę oraz linię od centrali do gniazdka abonenckiego.
Inna sprawa, to obciążenie centrali. Jak dużo osób korzysta jednocześnie, to może być centrala przeciążona. Być może port na centrali działa wadliwie.
Jak skontaktujesz się na infolinii, to niech najpierw sprawdzą zdalnie, jak działa linia i centrala. Może reset pomoże. Daj znać, co udało się ustalić, najwyżej dalej poszukamy jakiegoś sensownego rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
Do 20
_________________
* Usunięto pusty spoiler – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
@ketrasaArtursłusznie poradził. Ważne, aby rozeznać jak linia wchodzi do domu (czy jest to dom jednorodzinny czy blok?) ile masz gniazdek telefonicznych i w jakim stanie, czy korzystasz z telefonu stacjonarnego i czy masz założone mikrofiltry? Warto sprawdzić stan połączeń w gniazdku i podmienić na moment kabelek pomiędzy gniazdem i modemem. Zrzuć backup ustawień modemu i wtedy możesz go przywrócić do ustawień fabrycznych- to czasem pomaga, a backup softu pozwoli na przywrócenie jak później sam nie dasz rady wpisać ustawień (pamiętaj o wcześniejszym uzyskaniu loginu i hasła do neo) Błędy jednak wskazują na śmieci na linii. Tłumienie 22dB mówi, że łącze ma około 1,8km długości.
Jeśli ogląd instalacji w domu wypadnie pozytywnie, trzeba niestety liczyć na technika, który może zerknąć gdzie powstają błędy i je wyeliminować zmiana pary w kablu. Daj nam więcej info, a może powiemy coś więcej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
- Jest to dom jednorodzinny , kabel z gniazdka jest podpięty bezpośrednio do routera Tp link , bez mikrofiktrów , linia telefoniczna jest utrzymywana ale nie korzystaana, i nie jest nigdzie podpięta. O jakiej zmianie pary w kablu mówisz ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomocy , skoki pingu , błędy crc
Oto screeny z dziś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »