- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 próbuj. Może podstawi inny termin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@agat13napisał(-a)@Kamilek90 próbuj. Może podstawi inny termin
Próbuje próbuje ale nic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 podejrzewam że przed wielkanocą ekipy nie mają wolnych terminów dlatego pierwsza dostępna data jest po świętach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 może być tak jak pisze @slav72 że ekipa może nie mieć wolnych terminów przed świętami wielkanocnymi. Próbuj może zmieni się termin. Przesyłam ci link w sprawie przygotowania się do wizyty technika https://www.orange.pl/omnibook/przygotowania-do-wizyty-technika#
Może przyda się 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
zrób sam ten przewiert i zgłoś, że już zrobiony. Może odczarujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
Mają wolne terminy bo dzwoniąc DO BOK i do działu zleceń to są wolne terminy tylko nie można zmienić daty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
W sumie przewiert to najmniejszy problem bo mogę go sam zrobić ale położyć instalacji nie mam jak
Jak wspominałem już że terminy są tylko daty nie można zmienić bok sprawdzał a dział zleceń kierował zlecenie do techników bo daty nie da się zmienić
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 Odświeżę temat: jak w poniedziałek? Odblokowało się coś? Udało się umówić?
Niestety musisz trafić na kogoś ogarniętego, który wyśle odpowiednią notatkę do techników (a właściwie do ich koordynatora) z info, że problemy dotyczące ustaleń z Adm zostały załatwione. Przy instalacji postaraj się jednak umówić kogoś z Administracji, w razie wątpliwości i pytań ze strony techników o miejsce wykonania instalacji, aby było zgodne z wizją Działu Technicznego budynku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
Tak wszystko już załatwione, dzięki wielkie 🙂. Mam pełną zgodę administracji i wiem którędy puścić przewody i gdzie zrobić przewiert 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 a co z monterami światłowodu?, udało się zmienić termin i przyspieszyć instalację?