- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Był tydzień temu w środę u mnie technik podłączyć usługi i nie podłączył bo nie było zgody administracji budynku na przewiert. Zgodę załatwiłem od ręki w ciągu 5 i technik miał zaczekać ale wielce wielmożny Pan odjechał i zaznaczył przyszłą instalacje za miesiąc. Od tygodnia dzwonię na infolinię i tam wysyłają ciągle notatki do techników ale przeszło tydzień czasu się nie odzywają mimo iż dzwonię codziennie. Można się skontaktować jakoś z technikami bo ja nie mam zamiaru czekać miesiąc czasu na podłączenie. Czy może lepiej po prostu zrezygnować z tej umowy i wziąć nową?
___________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kamilek90 no widzisz wszędzie trzeba wykazać trochę cierpliwości. I teraz już wiesz kto jest najważniejszy w firmie. Nie pani w salonie, nie pan na infolinii ale monter który do Ciebie przyjdzie. Jak będzie miał czas 😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług
@Kamilek90 bezpośredniego kontaktu z technikiem nie ma > klient 😉
To BOK Orange wystawia zlecenie i kiedy > zostaniesz powiadomiony 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług
Ja dzwonię codziennie by zmienić tą datę bo nie mam zamiaru czekać miesiąca. Czy nie lepiej jest zrezygnować z tego zlecenia umowy i wziąć od nowa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług
Tylko takie pytanie, czy jak zrezygnujesz z obecnego zlecenia to nie musisz odczekać aby wziąć nowe?, podejrzewam że po rezygnacji jest jakiś czas na anulowanie wszystkiego z poprzedniego zlecenia i jakaś blokada na nowe złożenie zlecenia + znów umawianie montera na instalację w wolnym terminie (technicy mają sporo zleceń, nie siedzą i nie czekają na robotę). Więc cała ta procedura może potrwać dłużej niż wspomniany miesiąc...trzeba się zastanowić czy to gra warta świeczki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług
Właśnie nie wiem czy trzeba czekać rezygnując z obecnego zlecenia by wziąć nowe. Umawianie montera przy nowym zleceniu to dwa dni lub zawsze zostaje do wyboru inny dostawca. Czekanie miesiąc czasu to jest śmieszne podejście do nowego klienta. Jeżeli podchodzi się tak olewająco do nowego klienta to nawet nie chce myśleć jakie jest podejście do stałego klienta...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 rezygnując teraz, wcale nie przyspieszysz instalacji, ja bym poczekał jeszcze tydzień, ten miesiąc co ci podali, to max czas instalacji, będzie na pewno szybciej to zrobione 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
Ale ja pracuje i do pracy potrzebuje internetu stacjonarnego. Prośba dziesiątki razy była wysyłana przez konsultantów Orange i zero odzewu od techników a daty instalacji nie da się zmienić jedynie poprzez kontakt z technikami ale oni nawet zlewają i nie odpisują nic do BOK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 jak lokalny dostawca jest, to dopytaj, chyba nie oczekujesz, że my ci to załatwimy...
To jest forum użytkowników usług Orange, nie pracowników Orange BOK 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
@Kamilek90 Wiem, że to dziwne, ale obsługa ma możliwość zamówienia terminu zlecenia zgodnie z kalendarzem spraw monterów. Nie wierze, że nie ma wcześniejszych terminów, więc trzeba wnioskować o nadanie nowego, szybszego terminu realizacji zlecenia. Konkretnie o to...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączenie usług - mam zgodę administracji budynku. Da się przyśpieszyć instalację?
Nie da się zmienić ja też próbowałem kręci się tylko kółko
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- « Poprzedni
- Następny »