- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Dzień dobry
Jesteśmy klientem Orange dla firm. Podłączyliśmy do niego Funbox i telefon stacjonarny. Powiedz mi, jakie ustawienia i gdzie musisz zrobić, aby wszystkie połączenia przychodzące mogły przechodzić przez nasz CRM Bitrix24? I jak go skonfigurować, aby można było również dzwonić z CRM za pomocą wewnętrznego modułu CRM przez ten za pośrednictwem tego numeru telefonu.
Pozdrawiam Denys.
______________
* Temat przeniesiony z Konto Mój Orange - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Так. Telefon stacjonarny jest podpięty do gniazdka funboxa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Konfiguracja ogólna voipa w Orange jest tutaj https://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-u...
Hasło powinno przyjść na maila z umowy, jak nie masz - zadzwoń na BOK.
A reszta - to zależy jaki dodatek do Bitrixa używasz. Sam CRM nie ma funkcji dzwonienia. To już sugerowałbym się z supportem Bitrixa skontaktować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Dzień dobry.
Bitrix ma funkcję wywoływania. Aby to zrobić, gdzieś po pomarańczowej stronie, musisz zarejestrować nasz adres serwera Bitrix, nazwę użytkownika i hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Jeśli chcesz wykorzystać numer voip (neofon/telefon hd) z puli Orange, to nowi klienci z tego nie skorzystają https://helpdesk.bitrix24.com/open/9259995/
Jeśli masz centralkę w Orange, to skontaktuj się ze swoim opiekunem w Orange - szybciej się dogadacie niż pisanie na forum. Nikt i tak nic z tego poziomu forum nie przeklika na zapleczu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Rozmawiałem ze wsparciem Orange, to jeszcze mi nie pomogło. Dziękuję, wezmę to pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Jeśli masz numer z puli Bitrixa i chcesz skorzystać z gniazdka TEL w Funboxie - to nie zadziała. Te gniazdko działa tylko z voipem Orange i to dokładnie tym, który jest powiązany z internetem pod danym adresem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Przepraszam, jeśli piszę losowo. Wyjaśnię to następnie w kolejności.
W naszym biurze znajduje się Funbox, do którego podłączony jest telefon stacjonarny.
Ponieważ teraz nie ma sposobu, aby być w biurze, chciałem skonfigurować, aby połączenia do tego telefonu przychodzące od klientów docierały do naszej Bitrix.
Orange dał mi serwer, hasło logowania do połączeń wychodzących. Ale muszę powiązać połączenia przychodzące, aby dotarły do Bitrix.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM
Aby przetwarzać połączenia przychodzące, muszę wprowadzić ustawienia po stronie SIP PBX, określając dane.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »