Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Dzień dobry
Jesteśmy klientem Orange dla firm. Podłączyliśmy do niego Funbox i telefon stacjonarny. Powiedz mi, jakie ustawienia i gdzie musisz zrobić, aby wszystkie połączenia przychodzące mogły przechodzić przez nasz CRM Bitrix24? I jak go skonfigurować, aby można było również dzwonić z CRM za pomocą wewnętrznego modułu CRM przez ten za pośrednictwem tego numeru telefonu.
Pozdrawiam Denys.

 

______________

* Temat przeniesiony z Konto Mój Orange - moderator Bartłomiej

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38513
  • 1384

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Telefon stacjonarny jest podpięty do gniazdka czy do funboxa?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Так. Telefon stacjonarny jest podpięty do gniazdka funboxa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38513
  • 1384

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Czyli voip.

Konfiguracja ogólna voipa w Orange jest tutaj https://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-u...

Hasło powinno przyjść na maila z umowy, jak nie masz - zadzwoń na BOK.

A reszta - to zależy jaki dodatek do Bitrixa używasz. Sam CRM nie ma funkcji dzwonienia. To już sugerowałbym się z supportem Bitrixa skontaktować.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Dzień dobry.

Bitrix ma funkcję wywoływania. Aby to zrobić, gdzieś po pomarańczowej stronie, musisz zarejestrować nasz adres serwera Bitrix, nazwę użytkownika i hasło.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38513
  • 1384

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Ja nie pracuje w Orange. Poza tym do czego ma Ci zarejestrować. Jeśli kupiłeś numer od Bitrixa - to wystarczy sam internet.

Jeśli chcesz wykorzystać numer voip (neofon/telefon hd) z puli Orange, to nowi klienci z tego nie skorzystają https://helpdesk.bitrix24.com/open/9259995/

Jeśli masz centralkę w Orange, to skontaktuj się ze swoim opiekunem w Orange - szybciej się dogadacie niż pisanie na forum. Nikt i tak nic z tego poziomu forum nie przeklika na zapleczu.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Rozmawiałem ze wsparciem Orange, to jeszcze mi nie pomogło. Dziękuję, wezmę to pod uwagę.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38513
  • 1384

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

To opisz dokładniej co chcesz zrobisz. Piszesz dosyć chaotycznie. Z początkowych wpisów można było wywnioskować że masz podstawowego voip z Orange. On nie jest w żaden sposób konfigurowalny - co najwyżej możesz zrobisz sobie przekierowanie na numer do Bitrixa.

Jeśli masz numer z puli Bitrixa i chcesz skorzystać z gniazdka TEL w Funboxie - to nie zadziała. Te gniazdko działa tylko z voipem Orange i to dokładnie tym, który jest powiązany z internetem pod danym adresem.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Przepraszam, jeśli piszę losowo. Wyjaśnię to następnie w kolejności.
W naszym biurze znajduje się Funbox, do którego podłączony jest telefon stacjonarny.
Ponieważ teraz nie ma sposobu, aby być w biurze, chciałem skonfigurować, aby połączenia do tego telefonu przychodzące od klientów docierały do ​​naszej Bitrix.
Orange dał mi serwer, hasło logowania do połączeń wychodzących. Ale muszę powiązać połączenia przychodzące, aby dotarły do ​​Bitrix.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Podłączanie telefonu stacjonarnego do CRM

Aby przetwarzać połączenia przychodzące, muszę wprowadzić ustawienia po stronie SIP PBX, określając dane.