- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
Witam
Najpierw małe streszczenie rozmów z Orange Czat
30.01.2018r.
"Klient: dzisiaj technicy powiedzieli, że zamówią dodatkowy montaż gdyby kabel rozwiązał problem, ten
kabel podłączę ale na próbę, a technicy mają go podłączyć przez łazienkę już na stałe, w ramach
dodatkowego montażu
Katarzyna technicy napisali e zgłoszeniu ze zrobi Pan to we własnym zakresie
koszt takiej asysty to 149 zł
jesli zdecyduje sie Pan na taka to prosiłabym o kontakt tro wprowadzimy zgłoszenie
Klient: mi powiedzieli, że to będzie w ramach dodtakowego montażu i że będzie bezpłatnie
Katarzyna a przepraszam bo to uśługa światłowodu
tak przy światłowodzie jest bezplatne
przepraszam
Klient: dobrze, czyli jeśli wszystko będzie dobrze działać przy podłączeniu kablowym rutera z dekoderem to
się do Pani zgłoszę aby się umówić na dodatkowy montaż
dobrze?
Katarzyna dokładnie 😃"
14.03.2018r.
"...Niestety nie mamy już bezpłatnej asysty technicznej.
Mogę zaproponować jedynie usługę płatną za 99 zł.
Klient: Od kiedy?
Anna Od 19.02.2018 r.
Klient: Nie zamawiam asysty tylko poprawkę montażu
Anna Niestety w tej sprawie nie jestem osobą decyzyjną.
Klient: Proszę o podanie numeru telefonu z kim będę mógł porozmawiać w sprawie reklamacji montażu
Anna Dostałam informacje, że opłata będzie nawet 149 zł.
Połączę na odpowiedni dział. Proszę o chwilę.
Nowy doradca
Michal Dzień dobry, Michal P. Proszę o chwilę na zapoznanie się z pytaniem.
Z tego co zrozumiałem chciałby Pan zamówić asystę techniczną w celu podłączenia telewizji tak?
Klient: Chcę zamówić poprawkę montażu połączenia telewizji z usługą światłowodu, miała działać po wifi
ale były piksele i zaniki kanałów, dlatego przyszli technicy i powiedzieli żebym potestował przy
połączenieniu kablowym
a jak wtedy będzie dobrze to wtedy przyjdą i poprawią za darmo
Michal Na tym dziale zajmujemy się płatnościami, w celu wystawienia zgłoszenia uszkodzenia połączę do
działu technicznego. Proszę o chwilę.
Nowy doradca
Rafal Dzień dobry, Rafal N. Proszę o chwilę na zapoznanie się z pytaniem.
jaki podać numer kontaktowy?
i w jakich godzinach ma ktoś jutro przyjechać..."
Po pierwsze nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie z dnia 19.02.2018r.
Po drugie poprawienie błędnie wykonanego montażu przestało być darmowe.
Takie załatwianie spraw nadaje się do UOKIK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
Ps. Opłaty są w cenniku https://www.orange.pl/medias/sys_master/images/images/h06/hd9/8870295568414/Cennik-us-ug-instalators...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
Chodzi o to, że w styczniu mówią jedno a w marcu co innego.
Proszę o uważne czytanie opisanego problemu lub o nie wypowiadanie się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
Gdyby Pan czytał mój pierwszy post to by Pan wiedział, że to nie było obiecywanie a stwierdzenie, że z usługą światłowodu, dodatkowy montaż kabla między routerem a dekoderem będzie darmo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatny dodatkowy montaż z usługą światłowodu
W papierach jest mowa o wykonaniu instalacji sieci domowej i ta jest płatna 149 zł. Tu też należałoby prześledzić jakie papiery podpisałeś przy podpisywaniu umowy/instalacji, co na publicznym forum nie będzie dokonane. Najlepiej to opisać w formie reklamacji i skierować ją do Orange i tam przedstawić swoje oczekiwania.