- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga
A żeby to jeszcze działało. Kiedy dzwoniłem pierwszy raz połączyło ale potem już tylko "Jeśli chcesz bezpłatnie połączyć się z doradcą skorzystaj z aplikacji mój orange". I tak, też szukałem rozwiązania. Im głębiej tym gorzej. Ogólnie komedia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga
@Helsing091 To zgłaszaj przez konto Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga
Jest dostęp do skrzynki to sobie samemu naprawić, a nie prosić tą "łobuzerkę", która tam pracuje. Oni sobie z takich problemów nic nie robią tylko na infolinii kaskę się nabija.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga
Z miłą chęcią bym to zrobił ale tych kabli trochę jest i teraz weź człowieku wiedź który twój. Zapewne ten ich genalny automat do ustawiania parametrów linii coś namieszał i pewnie ten restart by pomógł no ale 3 zgłoszenia - 0 reakcji. Nie mogę za bardzo nigdzie uderzyć bo nie zaliczam się do reklamacji. Pozostaje modlić się o szybsze przyłączenie pod światło albo czekać na koniec umowy i zmienić adres zamieszkania gdzie są inni operatorzy. Temat założyłem głównie z przestrogą dla innych bo sam szukałem miesiącami opinii jak działa orange w moim mieście. Ogólnie to ostre jechanie "klientów" na kasę używając monopolu jak tylko się da.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »