Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎30-05-2017
‎22-06-2017
Helsing091
Poziom 7, Poszukiwacz
Poziom 7, Poszukiwacz
Punkty: 527
7
0
0
0
offline
ostatnia aktywność: 22-06-2017 04:23

Osiągnięcia

1 odpowiedź

1 temat

Pierwsze lądowanie

Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga

Z miłą chęcią bym to zrobił ale tych kabli trochę jest i teraz weź człowieku wiedź który twój. Zapewne ten ich genalny automat do ustawiania parametrów linii coś namieszał i pewnie ten restart by pomógł no ale 3 zgłoszenia - 0 reakcji. Nie mogę za bardzo n [...]

Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga

A żeby to jeszcze działało. Kiedy dzwoniłem pierwszy raz połączyło ale potem już tylko "Jeśli chcesz bezpłatnie połączyć się z doradcą skorzystaj z aplikacji mój orange". I tak, też szukałem rozwiązania. Im głębiej tym gorzej. Ogólnie komedia.

Orange, uszkodzenie linii, obsługa klienta czyli polska codzienność. Przestroga

Trzy zgłoszenia w tym najnowsze z prośbą o kontakt (w pierwszym poście). Rozumiem że muszę stracić tak ze 100zł na połączenia do BOK żeby potem dołożyli mi 40zł za bezpodstawne wezwanie technika bo przecież "mam minalne 20Mbp/s to o co chodzi?".