- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich.
Obecnie posiadam w Orange telefon stacjonarny (POTS) oraz Neostradę. W związku ze zbliżającym się końcem trwania umowy, Orange zaproponowało przejście na usługę Orange Love z Internetem VDSL2, IPTV, VoIP oraz jednym numerem komórkowym. Już po przejściu z ADSL2+ na VDSL2 zakupiłem router, który działa nieporównywalnie lepiej od brandowanego urządzenia Sagema dostarczanego z usługą. Mam tutaj problem w związku z proponowaną przesiadką z POTS na VoIP, ponieważ do działania wymaga ona urządzenia Sagema, a powrotu do niego nie przewiduję (pominę fakt, iż telefon znajduje się w zupełnie innej części domu niż router). W związku z tym chciałbym się zapytać czy istnieje możliwość użycia telefonu/bramki VoIP? Jeżeli tak, to jakiego protokołu używa Orange oraz skąd można uzyskać dane do logowania się do usługi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane do logowania powinny być na wyciągu z umowy/umowie, hasło po migracji trafia na maila. Ew. na BOK http://orange.pl/kontakt można je uzyskać (o ile migracja jest już dokonana).
Tu jest trochę info http://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-us...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane do logowania powinny być na wyciągu z umowy/umowie, hasło po migracji trafia na maila. Ew. na BOK http://orange.pl/kontakt można je uzyskać (o ile migracja jest już dokonana).
Tu jest trochę info http://www.orange.pl/kid,4002234815,id,4002809342,title,Neofon-Telefonia-Internetowa-konfiguracja-us...