Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 22156
  • 181

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

@Henryk12 

Nie rozumiem po co korzystasz (?) z TV SAT od Orange, przecież mozesz podpisać umowę z innym odstawcą usługi TV SAT (np. Canal+, Polsat), gdzie jedynym warunkiem oglądania jest antena satelitarna i telewizor.

Z tego co piszesz wynika (?) że usługa i tak u Ciebie nie działa więc po co ją trzymasz? Czyżbyś podpisał długoterminową umowę? Jeśli tak to reklamuj do skutku, jeśli usługa nie jest świadczona zgodnie z umową to przecież masz prawo ją rozwiązać przed upływem terminu. Przeczytaj uważnie umowę.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2521
  • 9037
  • 45

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

@Arkanis Zgłaszaj do skutku. Powiedz że inną prędkość masz gwarantowaną w Umowie a inną uzyskujesz. Opisz że sprawa jest nagminna i w godzinach od do co stanowi taki a taki procent czasu użytkowania usługa nie spełnia wymagań Umowy. A montera zapraszasz do siebie po godzinie 20-tej. Chyba dyżurują nieraz popołudniu.  


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Ponad tydzień po złożeniu reklamacji technik "partnera orange" rozłożył ręce, jak mu powiedziałem, że żeby doświadczyć problemu musi przyjść o 21. Oczywiście jak mu powiedziałem, że ma to przekazać orange, to do teraz nie dostałem żadnej odpowiedzi od żadnej ze stron 🙂  A dzisiaj jest 21:25 i mam 40 mbit/s. Porażająca niekompetencja.

Anonim

Nie dotyczy

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Mówiąc w 100% szczerze, gdybym był na Twoim miejscu to nawet nie czekałbym na nic, tylko złożył 3 reklamacje odpowiednio co 30 dni, załączając test certyfikowany oraz podkreślając warunki umowy, jeśli chodzi o gwarantowane przepustowości. Jeśli tego nie naprawią - to zrywamy umowę i tyle. Nie można tak traktować klienta, a mając światłowód masz w domu operatorów alternatywnych. W ich przypadku jednak Orange musi zadziałać, bo mają umowy z określonym poziomem gwarancji i SLA na czas naprawy usterki. W przypadku umowy B2C, Orange tak na prawdę może nic nie zrobić a Ty nie będziesz miał na to wpływu. Jak będziesz "za dużo narzekał", to wypowiedzą Ci umowę przez BMT i tyle zdziałają. 

 

To jest niestety urok gigantów, takich jak Orange - mają klienta za cyferkę w Excelu i jeśli Ci działa, to jest dobrze. Jeśli trafisz źle, to niestety ale.... No, wiadomo co 😄 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

No zbieram te dane w pro speedtescie, czas leci a tu ani trochę lepiej. 

 

Dzisiaj niedziela, po 17 cały czas poniżej 200, czasem nawet 80. Nastanie 20 i spadnie do 40.

 

Nawet mam nadzieję, że nie będą w stanie tego poprawić i się uwolnię od umowy. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

8JvJNSY.png

 

optymistą byłem, myślałem, że do 40 spadnie, a tu niespodzianka xD

przecież ten pomiar jest równoznaczny z tym, że mnie Orange okrada 🙂

ja już nie chcę naprawienia, ja się chce bezkarnie z tego wypisać,

jak ??


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13043
  • 53540
  • 622

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

@Arkanis  tylko w trybie uznania reklamacji na piśmie do Skierniewic wraz z speedtestami cyklicznymi certyfikowanymi. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

W jaki sposób 'załączyć' im speedtesty certyfikowane? Wydrukować ?


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13043
  • 53540
  • 622

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

@Arkanis  tak, załączyć do pisma


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

 

W chwili obecnej LTE jest szybsze w mojej lokalizacji niż moje łącze światłowodowe xD BRAWO ORANGE 🙂