- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością światłowodu po WiFi występuje od początku umowy, sprzęt był wymieniany, dwukrotnie wzywany technik. Stojąc przy ruterze moja prędkość po WiFi wynosi 17mb/s. To kpina jeśli obsługa mówi że jedynym rozwiązaniem jest wzmacniacz WiFi. Mam mieszkanie ok 50m2 a zasięg na full. Nie mogę w żaden sposób doprosić się o poprawne działanie usług. Tv nie działa praktycznie od początku chociaż modem stoi od dekodera 2m dalej i też był już wymieniany! Mój internet mobilny w telefonie działa szybciej. Dekoder TV stoi 2m od rutera i nie działa, co chwilę go rozłącza choć też był wymieniany. Infolinia twierdzi, że problem nie leży po stronie Orange, a monter rozkłada ręce. Więc gdzie tkwi problem? Co jeszcze mogę zrobić. Nic nie działa a ja bułe co miesiąc🤬
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załączniki – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Woka to akurat nie tylko Twój problem. Poczytaj https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/najczestsze-problemy-z-siecia-wi-fi/strona/19994.html bo warto wiedzieć z czym się mierzysz. Wroga trzeba poznać i niestety oswoić. Nie zawsze wina leży w usłudze. Co mówił monter na obu wizytach i jakie on miał wyniki?
Prócz sprzętu czasem powodem jest środowisko. Powiemy jak to sprawdzić, ale jak zauważył @j131 powinny być zrobione testy po kablu jako odnośnik i wyeliminowanie wolnego internetu już na modemie. Musisz poznać specyfikacje urządzeń na których robisz pomiary. Na testy postaraj się rozdzielić sieci na wifi w menu modemu na 2,4 i 5GHz. Nazwij je inaczej dodając do 5-ki cyferkę 5 lub pozostaw nazwy narzucone przez modem. Będą widoczne dwie z tym samym hasłem. Podlacz się do 5-ki i zrób SpeedTest. To szybszy rodzaj wifi. To na początek. Naprawdę możemy pomoc, ale wykonywać testy musisz we własnym zakresie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - problem z prędkością po wi-fi
@Woka czy jak był uruchamiany internet lub przychodził technik do naprawy, to sprawdzany był sygnał światłowodu? Musi być problem z włóknem. Coś jest źle zamontowane, niewłaściwie zespawany. Być może zabrudzenia na końcówkach w spliterze. Warto w tym kierunku sprawdzić. Ale to musi technik wykonać. On posiada specjalistyczne mierniki, narzędzia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - problem z prędkością po wi-fi
@Wokanapisał(-a)
Problem z prędkością światłowodu po WiFi występuje od początku umowy...
Uściślijmy: światłowód to kabel a nie WiFi.
Czy testowałaś (speedtest) bez WiFi, z komputera podłączonego do modemu kablem eternetowym?
Bez wyników takiego testu nie sposób powiedzieć czy problem jest z Twoim łączem czy z konfiguracją Twojego WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Woka to akurat nie tylko Twój problem. Poczytaj https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/najczestsze-problemy-z-siecia-wi-fi/strona/19994.html bo warto wiedzieć z czym się mierzysz. Wroga trzeba poznać i niestety oswoić. Nie zawsze wina leży w usłudze. Co mówił monter na obu wizytach i jakie on miał wyniki?
Prócz sprzętu czasem powodem jest środowisko. Powiemy jak to sprawdzić, ale jak zauważył @j131 powinny być zrobione testy po kablu jako odnośnik i wyeliminowanie wolnego internetu już na modemie. Musisz poznać specyfikacje urządzeń na których robisz pomiary. Na testy postaraj się rozdzielić sieci na wifi w menu modemu na 2,4 i 5GHz. Nazwij je inaczej dodając do 5-ki cyferkę 5 lub pozostaw nazwy narzucone przez modem. Będą widoczne dwie z tym samym hasłem. Podlacz się do 5-ki i zrób SpeedTest. To szybszy rodzaj wifi. To na początek. Naprawdę możemy pomoc, ale wykonywać testy musisz we własnym zakresie...