- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Składaliśmy reklamację na brak obsługi ipv6 po awarii internetu 1.09.2017r.Infolinia nakazywała nam m.in. reset routera, zmiany loginu, wyłączenie antywirusa, zmianę przeglądarek i nic. Orange ekspert stwierdził awarię routera lifebox3.0 i przyjechał technik z nowym. Po podłączeniu funboxa na swoim sprzęcie stwierdził, że nie ma obsługi IPv6. Przyjechał kolejny technik z polecenia Orange i stwierdził również na swoim sprzęcie brak obsługi IPv6 oraz wadliwe działanie z IPv4- nie otwierają się strony wymagające logowania. Zgłosił usterkę do swojego wsparcia, a nas poinformował o pewnej usterce na poziomie węzła wykluczając wady naszego sprzętu. Następnego dnia Orange odrzuciło naszą reklamację stwierdzając..... że winny jest nasz sprzęt( 1 szt. Pcet, 2 szt. Apple)! Ręce opadają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Spróbuję, ale skoro rzecznik klientów jest pracownikiem Orange, to nie można liczyć na rzetelność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
To napisz do UKE https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm (albo tu i tu).
Dla mnie coś jest niezrozumiałego. Skoro technik Tobie mówi jedno, a potem zamyka zgłoszenie z inną przyczyną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Technik zaznaczył realizację usługi, co nie znaczy że naprawił, ale tylko że był u nas w domu. Dzwonił przy nas do swojego wsparcia, że na jego kompie również nie ma obsługi ipv6. Nie zostawił nic na piśmie i wychodził przepraszając, że nie mógł pomóc. Tak wyglądały dwie wizyty techików u nas w domu. Trzeci technik, mimo umówienia, nie przyszedł - ściemniał tylko coś przez telefon i odesłał z powrotem na infolinię.
skorzystam z uke. Dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
Ja bym napisał tu i tu. Ew. złożył odwołanie. UKE ma wiele spraw i to nie jest szybka droga.
Edit: nie wiem czy ta skrzynka jeszcze działa start.ipv6@orange.com - ten adres kiedyś był dedykowany do zgłoszeń z ipv6.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odrzucona reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś