Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

Witam
Od ponad tygodnia mam problem z internetem stacjonarnym. Została ustalona wizyta technika, ale się nie pojawił oraz nie kontaktował. Kilkukrotnie dzwoniłem na infolinie, aby dowiedzieć się czemu nikt nie przyjeżdża. Za każdym razem dostawałem tę samą odpowiedź: faktycznie technik się nie pojawił, ale umówię go jeszcze raz i się z państwem skontaktuje. Problem polega na tym, że to samo słyszę od ponad tygodnia. Byłem również w biurze gdzie panowie byli zaskoczeni czasem, jaki upłyną od zgłoszenia, ale i tak usłyszałem to samo, że nie mogą nic zrobić. Jeden pan powiedział, żeby dzwonić na infolinie, bo to oni się tym zajmują. Jego kolega jednak z góry powiedział, że nie warto i że skontaktuje się z osobą, która może pomóc, ale nic to nie dało. Co ciekawe dosłownie 3 dni przed obecną awarią był u mnie technik, który naprawiał spaloną żyłe i pojawił się po jednym dniu od zgłoszenia awarii. W ostatniej rozmowie na infolinii usłyszałem, że pan, który ze mną rozmawiał wypełnił jakiś druczek i technik na pewno się skontaktuje, ale spytałem go jak mogę w to wierzyć, jeśli to samo słyszę za każdym razem i czy nie powinni zwalniać osób odpowiedzialnych za takie przedstawienia. Pan postanowił nic nie odpowiadać i po chwili niezręcznej ciszy się rozłączyć. Czy mogę zrobić coś w tej sytuacji i czy technik kiedyś do mnie dotrze?

 

PS.

Za około tydzień zostanie u mnie zamontowany światłowód czy Orange może po prostu przedłużać wizytę technika, bo im się to nie opłaca? Jeśli tak to jest wyjątkowo niesmaczne, bo zamiast najzwyczajniej w świecie powiedzieć, że nikogo nie przyślą i dadzą jakąś rekompensatę to marnują mój czas i pieniądze na infolinii oraz przez blisko pół miesiąca będę płacił za usługę, z której nawet nie mogę korzystać.

 

____________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14113
  • 58077
  • 706

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

@neo320 W tym przypadku infolinia i reklamacja zgłoszenia to jedyna droga prócz reklamacji na piśmie do Skierniewic. Masz numer zgłoszenia/reklamacji? Powołuj się w kolejnych rozmowach na to pierwsze zgłoszenie. Monter może nie chcieć przyjść, bo zgłoszenie może być zamykane automatycznie po dobrych wynikach pomiarów...

Czy wizyta instalacyjna światłowodu już jest umówiona?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

Tak instalacja światłowodu ma się odbyć w ten piątek, z początku myślałem za tydzień. Reklamacje będę składał jutro, bo nie mam już do tego dzisiaj siły.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14113
  • 58077
  • 706

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

@neo320 Jest mało prawdopodobne, aby ten sam technik, który naprawia Neostradę miedzianą instalował światłowód. Jeśli ten monter ma wiedzę o instalacji, faktycznie może się zastanawiać nad słusznością pozostawienia sprawy w stanie jakim jest. Zdaje się  to mało prawdopodobne, bo niestety monterzy są rozliczani z realizacji zleceń reklamacyjnych. Jeśli dostał, coś musi odpisać i właśnie o to musisz zapytać na infolinii. Jaki jest odpis montera z reklamacji. To jest podstawą dalszych działań...


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

@neo320  moim zdaniem po prostu dali sobie spokój z naprawą starej linii skoro za chwilę i tak będziesz mieć światłowód, szkoda tylko że nie poinformowani Cię oficjalnie o tym fakcie (zaznaczam jeszcze raz że to tylko moje zdanie).

Edit.

Twoje postscriptum z pierwszego postu jest chyba najlepszą odpowiedzią na zaistniałą sytuację...


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10070
  • 53

Od ponad tygodnia nie ma technika. Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić?

@neo320 zachowanie mało profesjonalne. Jeśli monter nie może być w umówionym czasie to powinien Cię poinformować o przyczynie i ewentualnie nowym terminie. Człowiek na infolinii również powinien posiadać wpis w bazie co się wydarzyło i dlaczego i taką informację Ci przekazać. Chyba że to było jakieś nieformalne zgłoszenie. Normalnie masz numer i na niego możesz się powołać. Możesz też poprosić o rozmowę z przełożonym konsultanta na infolinii jeśli ten nic nie wie.