Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 31
  • 0

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Nie da się połączyć z konsultantem, a ten głupi bot na infolinii to chyba rozumie tylko słowo (za przeproszeniem) "******" i wtedy łączy, ale nikt nie odbiera. Co jest z tą neostradą? Mam już tego serdecznie dość. Codziennie koło godziny 18-20 łącze pada. Muszę wtedy się przełączać na inne... czy tylko ja mam takie problemy? Wszystko dokładnie dokumentuję i zamierzam wystąpić o zwrot kosztów w związku z niedotrzymaniem umowy. Już rozmawiałem z UOKIK. Chciałbym się jednak dowiedzieć jakie jest Wasze zdanie? Czy problem występuje tylko u mnie?

23 ODPOW. 23
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

@FlashT, wcale nie musisz gadać z Maxiem. Użyj aplikacji FunBox do zgłoszenia usterki, albo na czacie zgłoś. Nie będę Ci rekomendował 19393, bo powiesz, że boot nie rozumie, ale po IVR jest przynajmniej darmowe, po wybraniu technicznej opcji tonowego wybierania. Najpierw postraszą kosztami, ale weryfikacja negatywna nie powinna narazić na koszty Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 31
  • 0

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Bot przede wszystkim wymaga ode mnie podania głosowo mojego numeru pesel, co moim zdaniem jest niezgodne z RODO i w ogóle jakim trzeba być człowiekiem, żeby takie informacje podawać w takiej sytuacji. Co ciekawe na niecenzuralne słowo łączy z konsultantem (w sensie i tak nikt nie odbiera, ale zawsze...). Jak tylko mi się skończy umowa, to rezygnuję z usług tej żenującej firmy.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

@FlashT, nie denerwuj się. Moje każde zgłoszenie Neostrady było naprawiane po użyciu opisanych metod. Jestem bardziej z tego zadowolony, aniżeli z ciągle rozwijanych możliwości MaxaEmotikon: Szczęśliwy 19393 też ulega modyfikacji, lecz jest bardziej intuicyjne w działaniu.

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 31
  • 0

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Trudno się nie denerwować w takiej sytuacji, jednakże byłem na tyle spokojny, żeby zgłosić oficjalną skargę (zgodnie z poleceniami Rzecznika Praw Konsumenta UOKIK) do UODO (dawne GIODO) w tej sprawie. Mam nadzieję, że szybko wlepią im karę w związku z łamaniem RODO. W przypadku chatu dostaję jedynie informację, że coś poszło nietak (teraz nie zacytuję dokładnego błędu).

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

@FlashT, ale i tak nerwami nie "odczarujesz" problemu. Ważniejsze jest stabilne łącze i Twoje zdrowieEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 31
  • 0

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Racja 🙂 +1

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1067
  • 1617
  • 7

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!


@FlashTnapisał(-a)

Bot przede wszystkim wymaga ode mnie podania głosowo mojego numeru pesel, co moim zdaniem jest niezgodne z RODO i w ogóle jakim trzeba być człowiekiem, żeby takie informacje podawać w takiej sytuacji.


Naprawdę chciał pesel??? Jak ostatnio rozmawiałem z Maxem to mnie nie pytał, dziwne...

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4501
  • 122

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Jak już to Max pyta o kod abonanta lub o trzy ostatnie cyfry pesel a nie o cały. Nie rób zamieszania @FlashT... Co do Twojej usługi...spróbuj zresetować neo np o 1szej w nocy i sprawdź na drugi dzień czy pomogło. Może sesje Ci o 18 odnawia...

Highlighted

Poziom 16, Komentator
  • 40
  • 31
  • 0

Od miesiąca występuje problem z NEO - za każdym razem koło 18, co jest?!!!

Obecnie prosi o cały pesel po identyfikatorze neostrady oraz numerze telefonu usługi. Możliwe, że tak się dzieje tylko, jeśli nie dzwoni się z ich numeru.

 

Problem nie ma też nic wspólnego z odnawianiem sesji.