Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ORANGE Jeden wielki dramat...

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

ORANGE Jeden wielki dramat...

Witam.Ponownie ten sam problem w tym samym okresie co rok temu... Mam problem z internetem końcem sierpnia początkiem września internet po prostu świra dostaje ping masakrycznie skoczył w grach sięga mi on 700-800 w dodatku że nie idzie grać bo ciągle neta wyrzuca po wpisaniu ponowie loginu i hasła wyskakuje "Brak synchronizacji lini xDSL" po kilku minutach się to automatycznie naprawia i jest internet na 2-3 minuty czsami po kilku sekundach ponowie wywala.Po prostu nie idzie nic zrobić filmu bbejrzeć  pograć  a o fb nie wspomnie masakra jak to chodzi jak już nie urywa internetu to działa jak by chciał a nie mógł. Próbowałem już wszyskiego restartowania funboxa do ustawień fabrycznych kable posprawdzałem wymieniłem nowe na nowe nawet myślałem że to wina funboxa i router kupiłem ale to samo... A dodam że rok temu o tej samej porze roku miałem to samo tylko że jak rok temu w wrześniu net ześwirował do dopiero poprawnie działał 2 tyg przed końcem umowy niestety nie posłuchali mnie xD i przedłużyli i po przedłużeniu jeszcze pół roku był internet stabilny stałem 10 mb 0 spadków aż do pierwszego września... 

 

I tu jest takie pytanie czy miał ktoś taki już problem i czy to stoi po mojej stronie jakimś cudem czy to już od orange zależy 🙂 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8145
  • 81

ORANGE Jeden wielki dramat...

W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad poprawą jakości połączeń z serwerami gier i powyższe problemy nie powinny już występować. Oznaczam ten temat jako rozwiązany.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5489
  • 18319
  • 186

ORANGE Jeden wielki dramat...

Jedyne co mogę poradzić to zgłaszać, reklamować...

gdy okaże się że to kwestia techniczna, kable itd. itp... technicy sprawdzą, postarająs ie poprawić...  Może jakieś zawilgocenie?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

ORANGE Jeden wielki dramat...

Czy jest jakaś awaria neostrady światłowodowej w Warszawie? Bo od godziny net mi wysadziło....


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8145
  • 81

ORANGE Jeden wielki dramat...

@PabloJ Otrzymałem potwierdzenie występowania problemów w dostępie do internetu stacjonarnego w Warszawie i okolicach. Problem jest technikom już znany i są w trakcie usuwania usterki. W chwili obecnej czas usunięcia usterki szacowany jest na późne godziny nocne/poranne. Za utrudnienia przepraszamy. 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

ORANGE Jeden wielki dramat...

Mi pomogły 3 restarty i zmiana hasła wg instrukcji na http://www.orange.pl/kid,4004241979,id,4004242580,title,Jak-odzyskac-login-i-haslo-do-Neostrady,help... Teraz działa ok 🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

ORANGE Jeden wielki dramat...

problem nie stoi po twojej stronie borykam się z podobnymi problemami od roku TO WINA ORANGE a raczej infrastruktury stara nie modernizowana od dziesięcileci. Niestety przedlużyłem nieopacznie umowę i muszę zcierpieć ją do końca(jeszcze 399 dni). Będą ci wmawiać że to twoja wina - sprzętu okablowaia konfiguracji.Tak jest w moim przypadku , zaproponowałem że jak przyjedzie technik powymienia kable na nowe zrobi wg jego porawaną konfigurację to pokryję koszty jego interwencji i................ za każdym razem technik drałuje na centralkę czy gdzieś tam i problem znika 

9na jakiś czas). C dziennie rano myszę restartować router bo brak synchronizacji czsami nawet parę razy dziennie.Teraz naprzyklad korzystam z neta PLAY bo drugi dzień nie mam telefonu stacjonarnego i sieci.Mam router play taki carfi do camochodu z przejściówką do sieci zasięg dwie lub trzy kreski 4g lte i śmiga bez prolemu natomiast neostrada po kablu do 10 mga to DRAMAT. Po zakończeni umowy - kumbaja orange. Fakt mój bład polega tylko na jednym - przedłużyłem umowę.

Proponuję gnębić ich reklamacjami zgłaszaniem awarii tylko to nam pozostało


Zespół Nasz Orange
  • 1125
  • 8145
  • 81

ORANGE Jeden wielki dramat...

W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad poprawą jakości połączeń z serwerami gier i powyższe problemy nie powinny już występować. Oznaczam ten temat jako rozwiązany.