- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.Ponownie ten sam problem w tym samym okresie co rok temu... Mam problem z internetem końcem sierpnia początkiem września internet po prostu świra dostaje ping masakrycznie skoczył w grach sięga mi on 700-800 w dodatku że nie idzie grać bo ciągle neta wyrzuca po wpisaniu ponowie loginu i hasła wyskakuje "Brak synchronizacji lini xDSL" po kilku minutach się to automatycznie naprawia i jest internet na 2-3 minuty czsami po kilku sekundach ponowie wywala.Po prostu nie idzie nic zrobić filmu bbejrzeć pograć a o fb nie wspomnie masakra jak to chodzi jak już nie urywa internetu to działa jak by chciał a nie mógł. Próbowałem już wszyskiego restartowania funboxa do ustawień fabrycznych kable posprawdzałem wymieniłem nowe na nowe nawet myślałem że to wina funboxa i router kupiłem ale to samo... A dodam że rok temu o tej samej porze roku miałem to samo tylko że jak rok temu w wrześniu net ześwirował do dopiero poprawnie działał 2 tyg przed końcem umowy niestety nie posłuchali mnie xD i przedłużyli i po przedłużeniu jeszcze pół roku był internet stabilny stałem 10 mb 0 spadków aż do pierwszego września...
I tu jest takie pytanie czy miał ktoś taki już problem i czy to stoi po mojej stronie jakimś cudem czy to już od orange zależy 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad poprawą jakości połączeń z serwerami gier i powyższe problemy nie powinny już występować. Oznaczam ten temat jako rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE Jeden wielki dramat...
Jedyne co mogę poradzić to zgłaszać, reklamować...
gdy okaże się że to kwestia techniczna, kable itd. itp... technicy sprawdzą, postarająs ie poprawić... Może jakieś zawilgocenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE Jeden wielki dramat...
Czy jest jakaś awaria neostrady światłowodowej w Warszawie? Bo od godziny net mi wysadziło....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE Jeden wielki dramat...
@PabloJ Otrzymałem potwierdzenie występowania problemów w dostępie do internetu stacjonarnego w Warszawie i okolicach. Problem jest technikom już znany i są w trakcie usuwania usterki. W chwili obecnej czas usunięcia usterki szacowany jest na późne godziny nocne/poranne. Za utrudnienia przepraszamy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE Jeden wielki dramat...
Mi pomogły 3 restarty i zmiana hasła wg instrukcji na http://www.orange.pl/kid,4004241979,id,4004242580,title,Jak-odzyskac-login-i-haslo-do-Neostrady,help... Teraz działa ok 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE Jeden wielki dramat...
problem nie stoi po twojej stronie borykam się z podobnymi problemami od roku TO WINA ORANGE a raczej infrastruktury stara nie modernizowana od dziesięcileci. Niestety przedlużyłem nieopacznie umowę i muszę zcierpieć ją do końca(jeszcze 399 dni). Będą ci wmawiać że to twoja wina - sprzętu okablowaia konfiguracji.Tak jest w moim przypadku , zaproponowałem że jak przyjedzie technik powymienia kable na nowe zrobi wg jego porawaną konfigurację to pokryję koszty jego interwencji i................ za każdym razem technik drałuje na centralkę czy gdzieś tam i problem znika
9na jakiś czas). C dziennie rano myszę restartować router bo brak synchronizacji czsami nawet parę razy dziennie.Teraz naprzyklad korzystam z neta PLAY bo drugi dzień nie mam telefonu stacjonarnego i sieci.Mam router play taki carfi do camochodu z przejściówką do sieci zasięg dwie lub trzy kreski 4g lte i śmiga bez prolemu natomiast neostrada po kablu do 10 mga to DRAMAT. Po zakończeni umowy - kumbaja orange. Fakt mój bład polega tylko na jednym - przedłużyłem umowę.
Proponuję gnębić ich reklamacjami zgłaszaniem awarii tylko to nam pozostało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad poprawą jakości połączeń z serwerami gier i powyższe problemy nie powinny już występować. Oznaczam ten temat jako rozwiązany.