Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

O co chodzi z internetem?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

Też mi to dziwnie wygląda na razie czekam na rozpatrzenie reklamacji a później napiszę do rzecznika lub UKE dam znać jak się to zakończyło pozdrawiam
Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 267
  • 239
  • 12

O co chodzi z internetem?

Cztery lata (!) wszystko działało, a teraz nagle "nie ma możliwości", bo podpisałaś inną umowę? Bez jaj.

 

Na moje oko są dwie opcje: albo wszyscy mają w d… i nikomu nawet nie chce się sprawdzić, o co chodzi, albo pan technik liczy, że dostanie w łapę.

 

Piotrekk85 pisze:

 

"Niestety wszystkie naprawy usług muszą się mieścić w określonych budżetach. Dla usług na osobę prywatną budżet jest zwykle mniejszy (…)"

 

Piotrze, z całym szacunkiem - co to obchodzi klienta? Klient ma podpisaną umowę, płaci abonament, a Orange nie wywiązuje się z umowy. Wybacz, ale w takiej sytuacji mam w nosie, ile kosztuje naprawa i jak kto ma na co budżet. To jest problem OPERATORA, a nie mój.

 

Wyobraź sobie, że ja mówię przedstawicielom Orange, że przez najbliższe pół roku nie będę płacił rachunków a Internet, bo mój budżet na rachunki musi się mieścić w określonych granicach. Jak myślisz - jak szybko odłączyliby mi usługę?

 

NIe jestem w stanie zrozumieć, jak w XXI w. można tak traktować klienta.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26042
  • 15914
  • 1159

O co chodzi z internetem?

Okej. Ale warunki współpracy między klientem a operatorem są określone w regulaminie i umowie. Czy Orange zobowiązuje się naprawić każdą usterkę w ciągu X czasu? Nie, jeśli chodzi o usługi dla osób prywatnych. Za nie wywiązanie się z umowy i brak świadczenia usługi jest określone odszkodowanie.

Co do traktowania klienta to jedyne co można mieć zastrzeżenie do czasu odpowiedzi. Tydzień to maks kiedy powinien być konkret. A nie 3 tydzień mija, ani widu, ani słychu.

Co działania bez problemowego. Podejrzewam, że już mniejsze problemy bywały wcześniej. Niestety każda zmiana promocji pociąga za sobą rekonfigurację portu i innych akcji "technicznych". Widocznie jakiś element popsuł się i jego naprawa jest kosztowna.
Konto usunięte

Nie dotyczy

O co chodzi z internetem?

@Ala66A jaki miałaś Internet do ilu Mb ? i jakiego masz Livebox ? 

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 267
  • 239
  • 12

O co chodzi z internetem?


Piotrekk85 napisał(-a):
Okej. Ale warunki współpracy między klientem a operatorem są określone w regulaminie i umowie. Czy Orange zobowiązuje się naprawić każdą usterkę w ciągu X czasu?
(…)


Co innego, kiedy ktoś pracuje nad naprawą, ale sprawa się przeciąga (choć minimum kultury - że o PR nie wspomnę… - wymagałoby informować o tym klienta na bieżąco.

 

Tu jednak mamy sytuację nieco inną: być może (bo tego nie wiemy) jest tak, jak mówisz - zmiana konfiguracji, coś padło, zdarza się. Ale jaką informację dostaje klient? Klient słyszy od technika (który, nota bene, zjawił się już po 10 dniach…), że "się nie da". Bo "nie ma możliwości technicznych" (to mój ulubiony cytat z repertuaru dawnej TP SA).

 

Przez cztery lata były możliwości techniczne i nagle pstryk! - nie ma. Zniknęły jak sen jakiś złoty. I cisza.

 

Postaw się w takiej sytuacji - inaczej reagowałbyś na komunikat typu "Bardzo przepraszamy, jest awaria, szukamy, pracujemy nad tym" - a inaczej na hasło "Nie ma możliwości technicznych" w sytuacji, kiedy WIESZ, że te możliwości są, bo jeszcze parę dni temu z nich korzystałeś.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26042
  • 15914
  • 1159

O co chodzi z internetem?

Niestety Orange ma swoją korpo-mowę... Tu się zgodzę, że komunikat BMT nie powinien być w takiej formie przekazany i znacznie wcześniej. Tylko czasem są sytuacje kiedy naprawić się nie da. I wtedy lepiej powiedzieć: "popsuł się element X na centrali/linii/łączu, nie jesteśmy w stanie naprawić usługi, proponujemy rozwiązanie umowy bez kary lub czekanie X miesięcy/lat ze stosownym odszkodowaniem. Termin przewidywanej naprawy z uwagi na czynniki (tu je wypada wymienić) może ulec zmianie."
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

Do 80 MB livebox 3 zte

Podejrzewam że coś w tym jest ale gdzie szukać pomocy by coś zadziałało?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

O co chodzi z internetem?


Ala66 napisał(-a):
Do 80 MB livebox 3 zte

@Ala66Czyli tyle wcześniej miałaś ?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 1
  • 0

O co chodzi z internetem?

Tak
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1030
  • 916
  • 86

O co chodzi z internetem?

moim zdaniem modem nawalił, a technik głupa pali. Jak się zachowuje modem. synchronizacje ma ?

Dzwoniłaś na infolinie żeby powiedzieli co technik odpisał w uszkodzeniu ?