- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
@Piotrekk85 - o tym właśnie piszę - każda podstrona Orange żyje własnym życiem.
Potencjalny klient, sprawdzając swój adres domowy, powinien otrzymać pełną informację i przedmiotowe znajduje się w interesie firmy świadczącej usługi. Po uzyskaniu informacji jak powyżej - sięgnie po ofertę konkurencji po prostu.
Wracając do meritum - wg obsługi z FB : "(...) Oferta bez umowy lojalnościowej jest dostępna jedynie na stronie https://www.orange.pl/view/internet_naprobe na której możesz zamówić rozmowę z naszym doradcą, który oddzwoni do Ciebie i zleci założenie usługi. Na tej samej stronie możesz zapoznać się z cenami w tej ofercie. (...)" a na wspomnianej stronie jest jedynie opcja 300/50 za 69.99 zł (i różne jej kombinacje z usługami dodatkowymi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
Poza tym w całej Polsce każdego miesiąca wykonywanych jest koło 3000 zmian adresów, zmian geodezyjnych itp itd. Czy myślicie, że Orange non stop aktualizuje te dane? Nie i prawie żaden ogólnopolski operator tego nie robi.
Po prostu jest rozbieżność skąd powstały systemy Orange. Orange tworząc swoje adresy bazowało na Centralnej Bazie Adresowej MSWiA (obecnie centrum personalizacji dokumentów). Strona na mapie zasięgu jest zasilana mapami google. Łatwo znaleźć przykładów ile nieaktualności jest na mapach Google. A co ciekawsze obecnie wszystkie samorządy powoli przestawiają się na bazy wg systemu TERYT i danych udostępnianych na Geoportalu. Każdy kto choć trochę zna się na systemach map od zaplecza wie, że API online Geoportalu jest nieużywalne. Więc trzeba zainwestować dużo kasy na słowniki offlnie by mieć szybką i aktualną bazę. Póki co niewielu operatorów w Polsce z tego skorzystało.
Rozumiem potrzebę spójności, ale i tak Orange brakuje ludzi do pracy przy inwestycjach światłowodowych, więc zgodnie ze stopką na większości stron - lepiej skontaktować się z doradcą obsługi/sprzedaży niż teraz zamiast planowania inwestycji Orange zajmie się aktualizowaniem mapy. Zawsze też jest coś takiego jak "ręczny wywiad techniczny" bo adresy, adresami w "komputerze" a w rzeczywistości może być coś innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
Sukces (chyba 🙂 )!
Przebrnąłem przez meandry Orange -> Facebook -> Infolinia sprzedażowa (wypracowano decyzję, że sama zmiana warunków technicznych świadczenia usługi tj zwiększenie UL do 300 Mbps to kwestia czysto techniczna) -> Infolinia techniczna (tu decyzja, że bez zmiany umowy nie mogą nic zmienić) -> Infolinia sprzedażowa (generalnie dałoby radę, ale posiadany na warunkach promocyjnych wzmacniacz WiFi blokuje sprawę) -> SALON (zwrot wzmacniacza WiFi) -> Infolinia sprzedażowa (zdziwienie konsultanta, że był problem ze wzmacniaczem 🙂 ).
Czekam na dostarczenie przedłużenia umowy bez lojalki (sic!) przez kuriera do podpisania. Nowe warunki techniczne od początku okresu rozliczeniowego.
Zajęło mi to ok 3h i zapłaciłem ok 30 zł za połączenie z numerem 801... dodatkowo czas pracowników Orange, konieczność wypisania w systemie "przedłużenia umowy", odczytanie zgód marketingowych w całości przez konsultanta ... Podkreślić należy, że nie zmieniło się nic od strony logicznej - miejsce świadczenia usługi, sprzęt (nie mam wzmacniacza ofc), dane klienta, umowa bez okresu zobowiązania, cena ta sama - 89.99 zł/m-c. Zmienią się jedynie warunki techniczne łącza z 1 Gbps/100 Mbps na 1 Gbps/300 Mbps.
A wystarczyło z automatu podnieść prędkość wysyłania ze strony Orange...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
A nie ma podanej maksymalnej ceny połączenia przy 801* przy niektórych infoliniach Orange sa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
Dzięki @Morciak chyba mi też udało się wreszcie zmienić 1 Gbit /100 Mbit na 1 Gbit / 300 Mbit na czas nieokreślony, wystarczył o dziwo jeden telefon i w dodatku na koszt orange, na stronie https://www.orange.pl/view/internet_naprobe wpisałem mój nr telefonu i automat oddzwonił, może już się przepchało i Orange już umie zmieniać na nowe warunki.
Zobaczymy jak przyjdzie kurier z umową ...
Co jest bardzo denerwujące bo nie jestem osobą bezrobotną więc nie mogę nonstop siedzieć w mieszkaniu...
Niestety podobno jedyna opcja to kurier, nie da się podpisać w salonie.
Strasznie to archaiczne, już lepsze by było podpisanie umowy przez internet z wykorzystaniem profilu zaufanego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa oferta od 18.06
To chociaż dodajcie możliwość podpisywania umów w salonie w dogodnym dla klienta momencie a nie czekanie na kuriera...