- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek czyli zmierzyli poziom mocy odbieranej. Szkoda, że nie podpytales i nie za pisałeś wyników pomiaru. To zawsze coś dla następnej ekipy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Castrolek to teraz tylko pozostało czekać na technika Orange i podejrzewam że ONT bądź FB 6 do wymiany, ale bardziej stawiam na ten pierwszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Podłączyli się do gniazdka w domu? Jeśli tak to pozostaje modem i ONT plus twój komputer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Umówiony technik stwierdził ze nie pojawi się i dodałem SMS ze realizacja zamówienia została zakończona. Nie wiem czy nie lepiej zerwać umowę póki mogę bo bawienia z tymi technikami mam już dość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek ja bym nie odpuścił. Jeszcze raz na czacie złóż reklamację ze screenem że speedtestu. Zaniżoną prędkość usługi i tyle. Zadaj wizyty technika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castroleknapisał(-a)Umówiony technik stwierdził ze nie pojawi się i dodałem SMS ze realizacja zamówienia została zakończona. Nie wiem czy nie lepiej zerwać umowę póki mogę bo bawienia z tymi technikami mam już dość.
Jak to nie pojawi się? Łaski nie robi. Zgłoś na infolinii. Za niestawienie się u klienta o określonej porze montera firma utrzymująca strefę może dostać dużą karę finansową, że o zjebkach na operatywce nie wspomnę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek tak jak przedmówcy @agat13 i @marder składaj reklamację na infolinii i wręcz domagaj się wizyty technika, co to znaczy nie pojawi się? od tego są!!! i co to realizacja zamówienia zakończona?, zakończona to ona będzie jak zostanie wyeliminowany problem!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
Problemem okazał się walnięty router który dostałem, po wymianie wszystko działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niska prędkość swiatlowodu
@Castrolek to tak jak podejżewałem we wcześniejszym poście że uszkodzony albo ONT albo FB 6. Czyli technik z Orange rozwiązał problem, najważniejsze że wszystko jest już ok.
- « Poprzedni
- Następny »