Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

Witam, od kilku lat mam problem z działaniem usługi Neostrada.
Po wielu konsultacjach z konsultantami Orange zostawałem odsyłany do salonu po wymianę routera.
18 kwietnia 2018 r. była kolejna wymiana. Technik który był stwierdził że jest to u nas problem, że jest to wina sieci lokalnej. Zostały odłączone wszystkie urządzenia przy techniku i podłączony jeden laptop. Technik spędził u nas ok 2 godziny na diagnozie i faktycznie po podłączeniu routera tylko do jednego urządzenia połączenie przy techniku zostało zerwane. Co nie zostało uwzględnione w statusie naprawy uszkodzenia. Technik sam się zdziwił, ponieważ pierwszy raz się spotkał z takim zjawiskiem.
Technik po tym zajściu podmienił port i połączenie utrzymywało się przez ok 30-40 min.
Wczorajszego dnia zgłaszaliśmy po raz kolejny że usługa nie działa prawidłowo, lecz ku mojemu zdziwieniu po dzisiejszym kontakcie z Orange i zapytaniem jaki jest status naprawy mojego uszkodzenia została mi udzielona odpowiedź ,,Zostało anulowane na pierwszym etapie sprawdzania poprawności działania usługi''. Internet do dziś nie działa poprawnie, ponieważ miewa wahania; raz działa raz nie. Konsultant twierdzi że linia jest czysta i nie posiada żadnych błędów, jednakże router zarejestrował błędy w ciągu ostatnich sześciu godzin: 

  • Jakość linii (błędy)
  • 2.8
    Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji)
    7


Działając w swoim zawodzie nie mogę sobie pozwalać na takie przerwy w dostawie internetu.
Ja ze swojej strony zwracam się z prośbą o wymianę centrali ADSL na VDSL żebym mógł ze stabilnością korzystać z usługi.

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

Neostrada jako usługa dostępu do internetu nie ma żadnych gwarancji działania, masz w umowie tylko procentową ilość skuteczności połączeń. Jeśli Twoja praca zawodowa wymaga stałego połączenia z internetem, skorzystaj z innych ofert internetu stacjonarnego z gwarancją SLA.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

W umowie jest napisane że połączenie powinno być stałe, a minimalna prędkość to 12Mb/s
Orange także mi przyznało, że połączenie powinno być stałe. 
Ja także płacę i wymagam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

Nie ma idealnych łącz, słowo "stałe" już od wielu lat nie ma na umowie na Neostradę. 7 błędów na 6 godzin to nie jest zły wynik. Niestety Orange już mało inwestuje w łącza miedziowe, więc lepiej zgłosić się na światłowód np. tu https://oferty.orange.pl/internet/

Jeśli zgłoszenia techniczne w Twojej ocenie nie są realizowane poprawnie, złóż reklamację. Jeśli odpowiedź na reklamację Cię nie satysfakcjonuje, to można skorzystać z pomocy zewn. instytucji np. UKE.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

Jednakże płacę za coś co musi być, składanie KOLEJNYCH reklamacji do Orange skutkuje ich anulowaniem.

To się nie dzieje od wczoraj, a to że się tak dzieje jakiś powód na linii/centrali musi być, dlatego dokładam wszelkich starań, aby Orange zrobiło jakiś krok w tej sprawie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.

To napisz do UKE.