- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.
Witam, od kilku lat mam problem z działaniem usługi Neostrada.
Po wielu konsultacjach z konsultantami Orange zostawałem odsyłany do salonu po wymianę routera.
18 kwietnia 2018 r. była kolejna wymiana. Technik który był stwierdził że jest to u nas problem, że jest to wina sieci lokalnej. Zostały odłączone wszystkie urządzenia przy techniku i podłączony jeden laptop. Technik spędził u nas ok 2 godziny na diagnozie i faktycznie po podłączeniu routera tylko do jednego urządzenia połączenie przy techniku zostało zerwane. Co nie zostało uwzględnione w statusie naprawy uszkodzenia. Technik sam się zdziwił, ponieważ pierwszy raz się spotkał z takim zjawiskiem.
Technik po tym zajściu podmienił port i połączenie utrzymywało się przez ok 30-40 min.
Wczorajszego dnia zgłaszaliśmy po raz kolejny że usługa nie działa prawidłowo, lecz ku mojemu zdziwieniu po dzisiejszym kontakcie z Orange i zapytaniem jaki jest status naprawy mojego uszkodzenia została mi udzielona odpowiedź ,,Zostało anulowane na pierwszym etapie sprawdzania poprawności działania usługi''. Internet do dziś nie działa poprawnie, ponieważ miewa wahania; raz działa raz nie. Konsultant twierdzi że linia jest czysta i nie posiada żadnych błędów, jednakże router zarejestrował błędy w ciągu ostatnich sześciu godzin:
- Jakość linii (błędy)
- 2.8Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji)7
Działając w swoim zawodzie nie mogę sobie pozwalać na takie przerwy w dostawie internetu.
Ja ze swojej strony zwracam się z prośbą o wymianę centrali ADSL na VDSL żebym mógł ze stabilnością korzystać z usługi.
Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.
W umowie jest napisane że połączenie powinno być stałe, a minimalna prędkość to 12Mb/s
Orange także mi przyznało, że połączenie powinno być stałe.
Ja także płacę i wymagam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.
Jeśli zgłoszenia techniczne w Twojej ocenie nie są realizowane poprawnie, złóż reklamację. Jeśli odpowiedź na reklamację Cię nie satysfakcjonuje, to można skorzystać z pomocy zewn. instytucji np. UKE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowe działanie usługi neostrada od kilku lat.
Jednakże płacę za coś co musi być, składanie KOLEJNYCH reklamacji do Orange skutkuje ich anulowaniem.
To się nie dzieje od wczoraj, a to że się tak dzieje jakiś powód na linii/centrali musi być, dlatego dokładam wszelkich starań, aby Orange zrobiło jakiś krok w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś