- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Witam. Już tydzień nie mam Internetu.
Jak już wcześniej pisałem, na początku miałem prędkość do 20 Mbit i działało to około 5 lat. niedawno Orange zaproponowało mi migrację do VDSL gdyż będzie duża prędkość i żeby od nich wziąć Funbox 2.0. Wziąłem funbox a niby szybszy Internet działał do ubiegłego piątku włącznie. Z piątku na sobotę padł.
Od tamtej pory Internetu nie ma. Mieli zrobić migrację na powrót do 20 Mbit, ale coś mówią że nie wiedzą czy da się zrobić do tylu i mówią że najlepiej by było w wersji do 10 Mbit.
To się ich pytam dlaczego. Mówię że tyle lat było prędkość do 20 Mbit i było dobrze, a teraz jest już źle. Opadły mi już ręce i nogi. Najgorsze że mówią, że monter do mnie zadzwoni, ale nikt nie dzwoni i nic w tej sprawie nic nie robi.
Czy jest jeszcze jakieś miejsce gdzie się można pożalić? Czy umowa tylko do rozwiązania? I teraz niedługo przyjdzie faktura do zapłaty i się pytam za co płacić, za ten Internet którego nie ma?
Kara za zerwanie umowy obecnie wynosi 0 zł. No ale co dalej, Skoro mają u mnie monopol.
Dodatkowo w poniedziałek zwróciłem im Funboxa. Dostałem Protokół zdawczy, jednak na koncie on dalej figuruje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Złóż reklamację i poproś o przywrócenie poprzedniej prędkości przed VDSL. Niech ci zamontują tą kartę ADSL co miałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
To jest trochę zagmatwana sprawa, ale realna do rozwiązania.
Zdarzyło mi się, że konsultant zaproponował podpisanie znajomemu umowy na wyższą prędkość niż łącze pozwalało. Przy podawaniu takiej propozycji powinni najpierw sprawdzić dokładnie możliwości linii, a dopiero potem proponować podpisanie umowy. Udało się sprawę odkręcić reklamacjami i podpisać ponownie umowę na możliwości techniczne linii telefonicznej. Trzeba cały czas pisać i dzwonić, aby coś wskórać: https://www.orange.pl/view/kontakt
Czy daleko jesteś od centrali?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Około 1,5 kilometra.
Przed migracją na moim Routerze TP-link Archer D5 V1 takie miałem parametry łącza:
Gdy już mi wcisnęli swojego Funboxa 2.0 on pokazywał takie:
Po migracji były takie:
I to działało 2 dni. Jednak ten funbox to był padaka, gdyż jak tylko uruchamiałem Xbox One S który mam to ten od razu się restartował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Na tyle co się orientuję, to maksymalna prędkość powinieneś osiągnąć na vDSL 40 Mbps przy takiej odległości. Mogą jednak wystąpić inne czynniki, które przeszkadzają w prawidłowym działaniu vDSL, bo to jet prawie granica. Moim zdaniem aDSL 20 Mbps przy takiej odległości będzie pracowało stabilnie, vDLS, pewnie z przerwami. Proponuję kontakt z BOK w celu wyjaśnienia sytuacji, reklamacja i powrót do aDSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
No właśnie. Tylko, że dzwonię tam codziennie i nic z tego nie wynika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Czyli najlepiej będzie funkcjonowało aDSL, tylko teraz trzeba gnębić BOK o zmianę umowy. Tak jak myślałem, vDSL to granica, wiec może zrywać synchronizację linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
@gilban zawsze możesz napisać do Orange, zakładka "Pomoc" na portalu, tam adres jest.
Jak zrobisz czy zrobiłeś > zgłoszenie, to za okres bez netu, będzie odliczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Zauważyłem jeszcze na screen-ie, że aDSL miał niż współczynnik szumów niż vDSL, co sugeruje, że coś było kombinowane z linią na niekorzyść, tak jakby linia została wydłużona. Poza tym w vDSL pojawiły się błędy, a aDSL i nie miał. Zakładam że screen z aDSL-a był wykonany po dłuższym czasie pracy niż vDSL. Widać więc, że aDSL będzie stabilniej działał.
Zgłaszaj reklamacje, jak już wspomniał @Anonim i @-brtk- .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa mi internet już tydzień.
Czyli co? - pisać tu:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
i do tego z dopiskiem - do wiadomości UKE?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »