- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada
Witam Forumowiczów,
Nie często tu zaglądam, jednak muszę się Was poradzić, gdyż pomoc techniczna Orange nie robi nic w mojej sprawie. Mój problem wygląda tak, od 3-4 miesięcy mam problem z dostępem do internetu ( na 7 dni internet mam, może 1-2 dni) problemem jest skrzynka na elewacji budynku, a raczej jej brak, gdyż zostały już z niej tylko przewody (wygląda to tak):
Problem zgłaszany do Orange 4-5 razy, po każdej wizycie technik stwierdza, iż problem na linii nie występuje, a skrzynka w dalszym ciągu nie naprawiona. Obecnie korzystam z internetu w telefonie, co wiąże się z dodatkowymi kosztami w postaci pakietów internetu. Macie jakieś pomysły co jeszcze zrobić ? P.S. Nadmienię tylko, iż ostatnim razem jak dzwoniłem do pomocy technicznej, otrzymałem informację, iż Orange naliczy opłatę za serwisanta, gdyż problem nie występuje z ich winy O_o
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś