Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 11, Recenzent
  • 7
  • 0
  • 0

Neostrada

Witam Forumowiczów,

Nie często tu zaglądam, jednak muszę się Was poradzić, gdyż pomoc techniczna Orange nie robi nic w mojej sprawie. Mój problem wygląda tak, od 3-4 miesięcy mam problem z dostępem do internetu ( na 7 dni internet mam, może 1-2 dni) problemem jest skrzynka na elewacji budynku, a raczej jej brak, gdyż zostały już z niej tylko przewody (wygląda to tak):

IMG_20190922_143711.jpg

Problem zgłaszany do Orange 4-5 razy, po każdej wizycie technik stwierdza, iż problem na linii nie występuje, a skrzynka w dalszym ciągu nie naprawiona. Obecnie korzystam z internetu w telefonie, co wiąże się z dodatkowymi kosztami w postaci pakietów internetu. Macie jakieś pomysły co jeszcze zrobić ? P.S. Nadmienię tylko, iż ostatnim razem jak dzwoniłem do pomocy technicznej, otrzymałem informację, iż Orange naliczy opłatę za serwisanta, gdyż problem nie występuje z ich winy O_o

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24398
  • 12566
  • 1122

Neostrada

Złóż reklamację a nie zgłoszenia techniczne.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1670
  • 1599
  • 95

Neostrada

@Pit882  Ja to bym zgłosił tzw. zagrożenie uszkodzenia infrastruktury. Technicy mają obowiązek przyjechać, zrobić zdjęcie i zabezpieczyć.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy