04-02-2020
23:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-02-2020
23:38
Witam.
W drodze cesji jestem nowym posiadaczem Neostrady. Nie mam dostępu do poprzedniej umowy . W jaki sposób mam wpisać zresetowane przez Orange hasło?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
04-02-2020
23:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-02-2020
23:45
@bok1 jako nowy właściciel usługi możesz zadzwonić na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
w sprawie otrzymania loginu i hasła do Neostrady.
Jeżeli masz FunBobx-a to powinien automatycznie się skonfigurować.
1 ODPOWIEDŹ 1
04-02-2020
23:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-02-2020
23:45
@bok1 jako nowy właściciel usługi możesz zadzwonić na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
w sprawie otrzymania loginu i hasła do Neostrady.
Jeżeli masz FunBobx-a to powinien automatycznie się skonfigurować.