Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada problem z internetem


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 57
  • 0

Neostrada problem z internetem

Witam. Od jakieś dwóch miesięcy ciągle walczę że słabym internetem z neostrady.. Zgłaszałam awarię podobno została naprawiona lecz u mnie nie było nikogo.  Dziś nawet wymieniłam router tak polecali konsultanci Orange. Ale niestety nadal nie ma szału. Może lekko lepiej i szybciej lądują się strony jak jest jeden użytkownik podłączony a z kolejnym jest masakra. Sprawdzałam szybkość łącza jest takie jak na zdjęciu podsyłam. Nie znam się na tym i już nie mam sił. Proszę o jakąś podpowiedź co mogę jeszcze zrobić? Pozdrawiam Sylwia


Screenshot_20200805_004845_pl.speedtest.android.jpg

20 ODPOW. 20

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6523
  • 15956
  • 84

Neostrada problem z internetem

Witaj , masz duży ping wygląda że masz nie stabilne łączę .zrób test na speed test pro certyfikowany i pokaż .


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13032
  • 53512
  • 621

Neostrada problem z internetem

@Pokachontas  Cześć,

Pomiar wykonalaś po wifi. Trzeba sprawdzić jak wygląda pomiar po kablu Ethernet dołączonym do zestawu. Jeśli masz funboxa lub inny modem od Orange warto abyś zalogowała się do niego przez przeglądarkę ma adres 192.168.1.1 ( login admin i hasło admin lub 8 pierwszych znaków klucza na naklejce na spodzie modemu) i weszła do zakładek mówiących o stanie połączenia z netem. Będzie tam opis ADSL . Zrób screena i pokaż go tu. Będzie widać jak modem rzeczywiście jest połączony z Centralą. Jakie jest tłumienie linii i SNR, oraz czy są na nim błędy transmisyjne. Pomożemy w interpretacji wyników.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 57
  • 0

Neostrada problem z internetem

Jak mam to zrobić?


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13032
  • 53512
  • 621

Neostrada problem z internetem