Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Zgłaszane było, pierw kazali wyłączyć na 10 sekund modem później powiedziała Pani że u mnie jest wszystko okej tylko problem na lini gdzieś wisi i będzie to sprawdzać w ciągu 24 godziny dadzą odpowiedz zgalaszane było w poniedziałek około godziny16
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Stan na godzinę 15:33 Emotikon: Szczęśliwy błędami sypie cały czas Emotikon: Szczęśliwy Jedynie sekundy z poważnymi błędami ustały Emotikon: Szczęśliwy 

O dziwo zauważyłem że margines szumu w dół skacze teraz np wynosi 5.8 dB wczoraj np o tej samej godzinie wynosił 11.7

Jak narazie chyba coś działali ale nie do konca bo błędy są ale przynajmniej od 12 godzin nie rozłączyło routera Emotikon: Szczęśliwy Czekamy zobaczymy czy ustało Emotikon: Język Ale parametry lini dalej mi się nie podobają Emotikon: Wściekłyfdfssdf.PNG

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 47
  • 25
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Takie zachowanie modemu może świadczyć o zbyt wysokiej prędkości z jaką próbuje synchronizować się modem w stosunku do możliwości linii miedzianej. Sam doświadczyłem takich problemów i po wizycie technik wystawił do Orange opinię, na podstawie której zmigrowali mnie z opcji 20M na 10M bez kar umownych - migracja ze względów technicznych. Po zmniejszeniu prędkości kłopoty zniknęły jak ręką odjął.

Co prawda widzę, że i tak synchronizuje Ci się linia dość nisko bo na 4,5M więc pewnie masz opcję up to 10M a to kiepsko wróży jeśli chodzi o poprawę jakości. Możesz domagać się przekrosowania na inny port DSLAM i /lub zmianę pary w kablu.

Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie.
Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Jak narazie czekam na ich magiczny sms czy wgl coś zdziałają z tą usługą Emotikon: Szczęśliwy 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 185
  • 117
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Abstrahując od kwestii technicznych łącza. Takiego internetu w ogóle da się używać? A pomyśleć, że ja narzekam na moje 68222/8568 kbps Emotikon: Język
Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Dać się da 😊 na Lte z telefonu 😂
Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

Jest poprawa od dnia nie rozłączyło ani razu Emotikon: Szczęśliwy Ale błędów trochę jest ;p oraz dalej margines szumu w dół skacze fdfssdf.PNG

 

Poziom 29, Specjalista
  • 6662
  • 6019
  • 69

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

@masaj1, ciesz się tym, że nie wywala. Lepiej w Twoim przypadku, żeby muliło, niż zrywało. Od technicznej strony, każda porada coś wniesie? Technicy lepiej znają problem na terenie ich działania. Tylko w przypadkach zrywania, zgłaszaj tak często, jak problem ten występuje. Jeżeli wpięte w sieć urządzenia działają poprawnie, to linii nie "nasmarujesz". Ja się cieszyłem neostradą 512 i 1024kbps, mimo że muliło ładowanie stron, czy pobieranie, bo wiedziałem, że na nic innego nie mogę w danym momencie liczyćEmotikon: Szczęśliwy

Poziom 13, Recenzent
  • 15
  • 11
  • 0

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

No dokładnie Emotikon: Szczęśliwy Dziękuję wszystkim za pomoc Emotikon: Szczęśliwy Pozdrawiam 

Zespół Nasz Orange
  • 744
  • 2107
  • 33

Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie

@masaj1 cieszę się, że jest lepiej. Jeżeli porady powyżej okazały się dla Ciebie chociaż w jakimś stopniu pomocne - oznacz tę najlepszą Emotikon: Szczęśliwy. Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

 

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |