- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
Stan na godzinę 15:33 🙂 błędami sypie cały czas 🙂 Jedynie sekundy z poważnymi błędami ustały 🙂
O dziwo zauważyłem że margines szumu w dół skacze teraz np wynosi 5.8 dB wczoraj np o tej samej godzinie wynosił 11.7
Jak narazie chyba coś działali ale nie do konca bo błędy są ale przynajmniej od 12 godzin nie rozłączyło routera 🙂 Czekamy zobaczymy czy ustało 😛 Ale parametry lini dalej mi się nie podobają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
Takie zachowanie modemu może świadczyć o zbyt wysokiej prędkości z jaką próbuje synchronizować się modem w stosunku do możliwości linii miedzianej. Sam doświadczyłem takich problemów i po wizycie technik wystawił do Orange opinię, na podstawie której zmigrowali mnie z opcji 20M na 10M bez kar umownych - migracja ze względów technicznych. Po zmniejszeniu prędkości kłopoty zniknęły jak ręką odjął.
Co prawda widzę, że i tak synchronizuje Ci się linia dość nisko bo na 4,5M więc pewnie masz opcję up to 10M a to kiepsko wróży jeśli chodzi o poprawę jakości. Możesz domagać się przekrosowania na inny port DSLAM i /lub zmianę pary w kablu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
Jak narazie czekam na ich magiczny sms czy wgl coś zdziałają z tą usługą 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
Jest poprawa od dnia nie rozłączyło ani razu 🙂 Ale błędów trochę jest 😜 oraz dalej margines szumu w dół skacze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@masaj1, ciesz się tym, że nie wywala. Lepiej w Twoim przypadku, żeby muliło, niż zrywało. Od technicznej strony, każda porada coś wniesie? Technicy lepiej znają problem na terenie ich działania. Tylko w przypadkach zrywania, zgłaszaj tak często, jak problem ten występuje. Jeżeli wpięte w sieć urządzenia działają poprawnie, to linii nie "nasmarujesz". Ja się cieszyłem neostradą 512 i 1024kbps, mimo że muliło ładowanie stron, czy pobieranie, bo wiedziałem, że na nic innego nie mogę w danym momencie liczyć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
No dokładnie 🙂 Dziękuję wszystkim za pomoc 🙂 Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - duża liczba błędów i częste rozłączanie
@masaj1 cieszę się, że jest lepiej. Jeżeli porady powyżej okazały się dla Ciebie chociaż w jakimś stopniu pomocne - oznacz tę najlepszą :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »