- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam został mi obniżona prędkosć do 60mb/s widze to gdy wchodzę na strone z ruterem macie jakies
pomysły co sie mogło zadziaci ze o 2mb obniżyli prędkość
https://zapodaj.net/46b2ccd799700.png.html
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
to skontaktuj się na czacie Orange z technikiem, sprawdzi wszystko 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 80mb/s
ok umowa jest do 80 możesz . możesz na czacie Orange spytać się technik sprawdzi . a nie masz możliwością na światłowód przejść ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 80mb/s
a rozumiem ale 60 to i tak dużo podejrzewam że stacja jest dość daleko i osiągasz 60 a Orange nie gwarantowało 80 tylko do 80 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 80mb/s
nie oni tak bawią sie na początku było 80 jak zakładali pojechali miną dzien i juz 70 było i tak po roku do 60 spadło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
to skontaktuj się na czacie Orange z technikiem, sprawdzi wszystko 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 80mb/s
@Varant Usługa zaczęła się optymalizować do jakości i długości linii. Im dłuższa linia, tym mniejsza prędkość synchronizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 80mb/s
@Varant wzrosło Ci SNR? Nawet Funbox pokazuje ta wartość. Więc zobacz w panelu routera w statystykach DSL. Może być tak że to przez jakiś problem chwilowy DLM przyciął prędkość albo po prostu więcej ludzi w okolicy poprzelaczali na opcję do 80Mb/s i dlatego prędkość ci spadła.
Jak wzrosło Ci SNR to reset automatu DLM może załatwić sprawę, choć nie gwarantuje Ci to, że prędkość się utrzyma, bo jak będzie niestabilna linia to znowu przytnie. Możesz poprosić na infolinii o reset tego automatu, by włączył się ponownie okres stabilizacji linii.