Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada 80mb/s

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada 80mb/s

Witam został mi obniżona prędkosć do 60mb/s widze to gdy wchodzę na strone z ruterem macie jakies 

pomysły co sie mogło zadziaci ze o 2mb obniżyli  prędkość 

 

https://zapodaj.net/46b2ccd799700.png.html

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5310
  • 7347
  • 50

Neostrada 80mb/s

to skontaktuj się na czacie Orange z technikiem, sprawdzi wszystko :cathappy:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5310
  • 7347
  • 50

Neostrada 80mb/s

ile masz urządzeń podłączonych  pod neta ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada 80mb/s

1

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5310
  • 7347
  • 50

Neostrada 80mb/s

ok umowa jest do 80 możesz . możesz na czacie Orange spytać się  technik sprawdzi . a nie masz możliwością na światłowód przejść ?

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada 80mb/s

nie mam opcji bo na zadupiu mieszkam 

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5310
  • 7347
  • 50

Neostrada 80mb/s

a rozumiem ale 60 to i tak dużo podejrzewam że stacja jest dość  daleko i osiągasz 60 a Orange nie gwarantowało 80 tylko do 80 :cathappy: 


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada 80mb/s

nie oni tak bawią sie na początku było 80 jak zakładali pojechali miną dzien i juz 70 było i tak po roku do 60 spadło 

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5310
  • 7347
  • 50

Neostrada 80mb/s

to skontaktuj się na czacie Orange z technikiem, sprawdzi wszystko :cathappy:

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1737
  • 1819
  • 101

Neostrada 80mb/s

@Varant  Usługa zaczęła się optymalizować do jakości i długości linii. Im dłuższa linia, tym mniejsza prędkość synchronizacji.

Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1353
  • 1106
  • 28

Neostrada 80mb/s

@Varant wzrosło Ci SNR? Nawet Funbox pokazuje ta wartość. Więc zobacz w panelu routera w statystykach DSL. Może być tak że to przez jakiś problem chwilowy DLM przyciął prędkość albo po prostu więcej ludzi w okolicy poprzelaczali na opcję do 80Mb/s i dlatego prędkość ci spadła.

 

Jak wzrosło Ci SNR to reset automatu DLM może załatwić sprawę, choć nie gwarantuje Ci to, że prędkość się utrzyma, bo jak będzie niestabilna linia to znowu przytnie. Możesz poprosić na infolinii o reset tego automatu, by włączył się ponownie okres stabilizacji linii.