- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
Cześć wszystkim. Mój problem dotyczy migajacej czerwonej diody @ na routerze. Wielokrotne próby restartu, wyłączania odłączania modemu nie dały pozytywnego efektu. Wymiana na nówkę sztukę też nie 🙂
Problem zgłoszony na mój Orange, status zgłoszenia otwarty. Od 02.08.2022 do dnia 13.08.2022 pozostaje bez internetu.... Technik był na dosłownie minutę, nie wszedł nawet do mieszkania tylko zapytał o brak internetu, telefonu, wsiadł w auto i odjechał pewnie coś dłubać w skrzynkach. Od tego momentu zero powiadomień z jego strony. Kontaktowałem się parokrotnie z BOK a oni rzekomo nic nie mogą zrobić oprócz wysłania ponagleń i informacji, że status zgłoszenia pozostaje otwarty. Dzięki uprzejmości pani zostałem połączony z działem technicznym, chciałem aby dali mi bezpośredni kontakt do technika. Powiedzieli, że czas naprawy usterki kończy się jutro i jeżeli tego nie uda się naprawić to wyślą mi nr do montera smsem. Nie dostałem nic. Co mogę zrobić w danej sytuacji oprócz wniosku o odszkodowanie z powodu strat związanych z brakiem usługi? Mogę zażądać od BOK spisania jakiegoś protokołu, który by potwierdził, że próbowałem się kontaktować i reklamować pracę techników ? Jeżeli macie jakieś sugestie będę wdzięczny. Nawet nie chodzi mi o zwrot kasy a o sprawne łącze.....
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
Fragment z prawa telekomunikacyjnego.
Korzystasz z usługi regulowanej regulaminem promocji Mini 2/19
https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/44166/07f374ca-7498-49b3-9ed4-5a2289bf2c40
Jak naprawią, to sami powinni zrobić korektę faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
@andrzej1441 @ odszkodowanie przysługuje ale sami nie naliczą. Jednak jak zgłosi się do obsługi po zakończeniu awarii przyznają od ręki.
@JontekJontek oprócz tej ustawowej rekompensaty oczywiście możesz wnioskować o odszkodowanie za poniesione straty. Odnieść się do tego będą musieli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
@JontekJontek że względu ma to, że jest to Neostrada ADSL czyli 20 lub 10Mb/sek zapytam czy masz telefon stacjonarny czy VoIP? Jeśli nie masz wcale telefonu przypisanego do usługi, diagnostyka Liveboxa 2.0 bez synchro będzie trudna. Jeśli masz woltomierz zerknij czy jest jakiekolwiek napięcie z linii i czy na Twoim podwórku nie ma śladów zerwania łącza. Opisz jak wygląda przyłącze do domu, może coś podpowiemy.
Jeśli naprawią, a masz zgłoszenie awarii odszkodowanie po braku całkowitym usługi nalicza automatycznie, ale ważne, aby określić, że korzystanie z usługi było niemożliwe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
@Anonim1/30 za każdy dzień to sami powinni uwzględnić po naprawie albo tylko wystarczy przypomnieć się w BOK.
Nawet o 1/15 za każdy dzień to już trzeba domagać się i uzasadniać.
Najważniejsze, że jest zgłoszenie z nadanym nr.
Pilnować na MO jak załatwiana jest sprawa i prostować jak coś nie tak wpisano.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
Cześć, jakiego koloru przewody mam zewrzeć z końcówkami woltomierza i na jaki zakres napięcia mam go ustawić? Do usługi nie mam przypisanego telefonu korzystam z linii która była już w budynku od X lat i z której korzystali lokatorzy w mieszkaniu niżej.
Samo przyłącze idzie ziemią od ulicy przez ogrodzenie do ściany frontowej budynku następnie jest mała puszka z której przewód rozdziela się do dwóch mieszkań i tyle 🙂
Temat odszkodowań znam, ale bardziej zależy mi na tym aby zmobilizować technika do wizyty i diagnozy jaka by nie była. Do tej pory wchodzę na MO i w statusie awarii w dalszym ciągu serwisant nie jest przypisany, a czekać w nieskończoność to chyba nikomu nie na rękę. Dzwoniłem po raz enty do działu technicznego - olewka totalna. Poprosiłem grzecznie o kontakt z kierownikiem, ale podobno go nie było i pracownik zostawił mu notkę z prośbą o kontakt. Nikt się do mnie nie odezwał a dzwoniłem wczoraj. Przypadek hm....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
Edit: Szukam tematu jak sprawdzić sygnał ADSL ale samym miernikiem to sobie chyba za dużo nie namierzę, tak jak piszesz brak synchronizacji może być temat nie do przeskoczenia dla mnie. Ale serwisant ma jakiś tester linii adsl przecież ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
@JontekJonteknapisał(-a)Edit: Szukam tematu jak sprawdzić sygnał ADSL ale samym miernikiem to sobie chyba za dużo nie namierzę, tak jak piszesz brak synchronizacji może być temat nie do przeskoczenia dla mnie. Ale serwisant ma jakiś tester linii adsl przecież ?
Technik ma wszystko co trzeba, ale przez weekend raczej się go nie doczekasz.
Skoro chcesz sam coś zrobić, to powinieneś wiedzieć jak to mniej więcej powinno wyglądać: w linii telefonicznej doprowadzonej do domu jest kilka par drutów miedzianych, w kolorach biały-kolorowy. Na jednej z tych par jest sygnał doprowadzony do Ciebie i ewentualne napięcia musiałbyś na niej mierzyć (zakres do kilkudziesięciu wolt). Możesz rozebrać gniazdka, zrobić fotki to może ktoś coś zauważy nietypowego. Ale jeśli do tej pory działało jako-tako to pewnie nic rażąco źle nie jest zrobione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
@j131napisał(-a)
@JontekJonteknapisał(-a)
Edit: Szukam tematu jak sprawdzić sygnał ADSL ale samym miernikiem to sobie chyba za dużo nie namierzę, tak jak piszesz brak synchronizacji może być temat nie do przeskoczenia dla mnie. Ale serwisant ma jakiś tester linii adsl przecież ?
Technik ma wszystko co trzeba, ale przez weekend raczej się go nie doczekasz.
Możesz rozebrać gniazdka, zrobić fotki to może ktoś coś zauważy nietypowego. Ale jeśli do tej pory działało jako-tako to pewnie nic rażąco źle nie jest zrobione.
Gniazdka raczej rozbierać nie będę w końcu działało to przeze tyle lat, i nic nie było tam grzebane. To już działka serwisanta.
Trafniej będzie odpowiedzieć na pytanie czy technik ma zamiar pojawić się jeszcze w tym miesiącu?
Będąc szczery to jestem trochę zażenowany zaistniałą sytuacją i nie rozumiem ich postawy. Wcześniejsze awarie usuwane na bieżąco, dostawałem smsa z powiadomieniami i było naprawdę ok. A teraz taka kicha.
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 10M Brak internetu
Nie no, rozumiem Twoją frustrację. Kiedyś bujałem się w identycznej sytuacji przez dwa miesiące. Ale to zupełnie inna historia i nie ma sensu jej przytaczać.
Na pracę Orange ani jej wynajętych techników niestety żadnego wpływu nie mamy. Pozostaje radzenie Ci żebyś uzbroił się w cierpliwość, jakkolwiek irytująco to zabrzmi.
Pytałeś o możliwość testowania ADSL stąd skonstatowałem, że musisz być chyba zdesperowany i napisałem to co napisałem. Natomiast oczywiście masz rację, to nie jest coś czym powinieneś sobie głowę zawracać. Jest jakiś tam oczywiście margines scenariuszy w których mogłoby się okazać, że najlepiej pomożesz sobie sam, ale to raczej mały margines. W moim przypadku winne były myszy, które przegryzły jeden drut i, w sumie, gdybym się trochę był przyłożył, to nie musiałbym był czekać dwa miesiące na naprawienie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »