- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
Niech konsultant nie ściemnia. Jak mu nie chce przyjąć jako zgłoszenia technicznego złóż to jako reklamacje i niech wyjaśniają temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
@Piotr128 składaj reklamację, można na czat Orange też, jak @Anonim pisze, muszą ci gwarantowaną prędkość zapewnić!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
Reklamacja złożona. Wrzucę info jak już zostanie zrealizowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
- Pokaż szczegółyDlaczego nie bierzecie tmobile mobilne, tam nie ma limitów
@Piotr128napisał(-a)Reklamacja złożona. Wrzucę info jak już zostanie zrealizowana.
Inna sprawa jak to działa. U mnie działa spoko, ale mam tylko w tel a miasto zajebiscie okabloeane więc nei siedzą na lte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
Oto odpowiedź na reklamację:
"Potwierdzamy rozpatrzenie reklamacji ******* w sprawie Internet bez limitu danych do 5 Mb/s. Przepraszamy za niedogodności i brak działanie usługi. Ze względów technicznych nie możemy jej udostępnić dla numeru: ********. Kwotę 10 zł za aktywację zwrócimy w najbliższej fakturze. Usługę wyłączymy na koniec okresu rozliczeniowego tj. 25.06.2022. Pozdrawiamy, Orange"
Dodam trochę kontekstu:
- umowę na "Internet Domowy 4G" podpisałem miesiąc temu
- w umowie mam czarno na białym informacje o usłudze "Internet bez limitu danych do 5 Mb/s."
- router jest zlokalizowany około 2 km od nadajnika BTS (mieszkam poza miastem)
- internet (zanim limit 500GB został wykorzystany) miał bardzo dobre prędkości ~50mb/s w dół oraz ~30mb/s w górę
- prędkość internetu spadła do 1 mb/s dokładnie w dniu, w którym wykorzystałem cały limit transferu 500GB
- router cały czas jest w tej samej lokalizacji i znajduje się w "Strefie domowej"
- podpisałem umowę z Orange ponieważ sygnał LTE tej sieci ma dobre parametry w mojej okolicy i cena za usługę jest konkurencyjna
Wracając do reklamacji. Zaproponowane przez Orange rozwiązanie jest lekko mówiąc śmieszne. Nie interesuje mnie zwrot 10 zł za usługę. Chcę mieć dostęp do internetu z prędkością 5mb/s po wykorzystaniu limitów (tak jak to jest wypisane w regulaminie).
Złożyłem więc reklamację reklamacji. Może zostanie mi wyjaśnione jakie warunki techniczne trzeba spełnić aby mieć aktywowany Internet bez limitu do 5mb/s. I czy kiedykolwiek będzie on u mnie aktywowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
Dziwne, sama nie korzystałam ale znajomi jak najbardziej. Ciekawe co Tobie odpiszą w odwołaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
No ale znowuż, tam jest napisane do 5 Mbs. Ludzie, lte jest w Polsce od 2014 roku, jeszcze sie nie nauczyliście.
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
@Piotr128- Czy ma Pan dalej aktywną usługę "lejek do 5 mb/s"? Działą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Lejek do 5mb/s to wał?
@oper4 Drugi raz już nie aktywowałem usługi "lejek do 5 mb/s". Szkoda mi było czasu na zagłaszanie wadliwej usługi. Po wielu telefonach z obsługą klienta po prostu wyłączono mi usługę. Nie zwrócono mi nawet kasy. Daj proszę znać jeżeli uda Ci się aktywować tę usługę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »