Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Lejek do 5mb/s


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 9
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Witam, można wiedzieć jak zakończyła się cała sprawa? Ja jestem w podobnej sytuacji tzn. wykupiłem usługę "bez limitu danych do 5 mb/s" i niestety transfer jest i tak dławiony do 1 mb/s. Zgłosiłem problem u konsultanta ale po kilku dniach zgłoszenie zostało po prostu zamknięte. Problem nie został rozwiązany (nadal jest lejek 1 mb/s). Najlepsze jest to że konsultant nie może przyjąć ponownego zgłoszenie problemu ponieważ twierdzi że system mu na to nie pozwala. Czy jest na tym forum ktokolwiek komu działa usługa "bez limitu danych do 5 mb/s" po wykorzystaniu standardowego limitu GB?
Anonim

Nie dotyczy

Lejek do 5mb/s to wał?

Niech konsultant nie ściemnia. Jak mu nie chce przyjąć jako zgłoszenia technicznego złóż to jako reklamacje i niech wyjaśniają temat. 

Anonim

Nie dotyczy

Lejek do 5mb/s to wał?

@Piotr128  składaj reklamację, można na czat Orange też,  jak @Anonim  pisze, muszą ci gwarantowaną prędkość zapewnić!


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 9
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Reklamacja złożona. Wrzucę info jak już zostanie zrealizowana.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 72
  • 170
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

  1. Pokaż szczegóły

    @Piotr128napisał(-a)

    Reklamacja złożona. Wrzucę info jak już zostanie zrealizowana.


    Dlaczego nie bierzecie tmobile mobilne, tam nie ma limitów

Inna sprawa jak to działa. U mnie działa spoko, ale mam tylko w tel a miasto zajebiscie okabloeane więc nei siedzą na lte


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 9
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

Oto odpowiedź na reklamację:

 

"Potwierdzamy rozpatrzenie reklamacji ******* w sprawie Internet bez limitu danych do 5 Mb/s. Przepraszamy za niedogodności i brak działanie usługi. Ze względów technicznych nie możemy jej udostępnić dla numeru: ********. Kwotę 10 zł za aktywację zwrócimy w najbliższej fakturze. Usługę wyłączymy na koniec okresu rozliczeniowego tj. 25.06.2022. Pozdrawiamy, Orange"

 

Dodam trochę kontekstu:

  • umowę na "Internet Domowy 4G" podpisałem miesiąc temu
  • w umowie mam czarno na białym informacje o usłudze "Internet bez limitu danych do 5 Mb/s."
  • router jest zlokalizowany około 2 km od nadajnika BTS (mieszkam poza miastem)
  • internet (zanim limit 500GB został wykorzystany) miał bardzo dobre prędkości ~50mb/s w dół oraz ~30mb/s w górę
  • prędkość internetu spadła do 1 mb/s dokładnie w dniu, w którym wykorzystałem cały limit transferu 500GB
  • router cały czas jest w tej samej lokalizacji i znajduje się w "Strefie domowej"
  • podpisałem umowę z Orange ponieważ sygnał LTE tej sieci ma dobre parametry w mojej okolicy i cena za usługę jest konkurencyjna

Wracając do reklamacji. Zaproponowane przez Orange rozwiązanie jest lekko mówiąc śmieszne. Nie interesuje mnie zwrot 10 zł za usługę. Chcę mieć dostęp do internetu z prędkością 5mb/s po wykorzystaniu limitów (tak jak to jest wypisane w regulaminie).

 

Złożyłem więc reklamację reklamacji. Może zostanie mi wyjaśnione jakie warunki techniczne trzeba spełnić aby mieć aktywowany Internet bez limitu do 5mb/s. I czy kiedykolwiek będzie on u mnie aktywowany.

Anonim

Nie dotyczy

Lejek do 5mb/s to wał?

Dziwne, sama nie korzystałam ale znajomi jak najbardziej. Ciekawe co Tobie odpiszą w odwołaniu. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 72
  • 170
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

No ale znowuż, tam jest napisane do 5 Mbs. Ludzie, lte jest w Polsce od 2014 roku, jeszcze sie nie nauczyliście.

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 28
  • 70
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

@Piotr128- Czy ma Pan dalej aktywną usługę "lejek do 5 mb/s"? Działą?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Lejek do 5mb/s to wał?

@oper4 Drugi raz już nie aktywowałem usługi "lejek do 5 mb/s". Szkoda mi było czasu na zagłaszanie wadliwej usługi. Po wielu telefonach z obsługą klienta po prostu wyłączono mi usługę. Nie zwrócono mi nawet kasy. Daj proszę znać jeżeli uda Ci się aktywować tę usługę.